30 درصد بعدی سهام عدالت، این هفته قابل معامله است

به گزارش بازی ناتمام، مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور با اشاره به آزادسازی سهام عدالت از اردیبهشت گفت: این هفته 30 درصد بعدی سبد سهام عدالت قابل معامله است.

30 درصد بعدی سهام عدالت، این هفته قابل معامله است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سید محمدجواد فرهانیان در مصاحبه با بخش خبری 21 شبکه اول سیما اضافه نمود: در دور گذشته به دلیل آماده نبودن زیرساخت ها مردم به بانک ها و کارگزاری ها مراجعه می کردند و در این مرحله، مراجعه به بانک ها وجود دارد اما بانک ها از درگاه کارگزاری خود اقدام به فروش می نمایند.

وی گفت: فروش سبد سهام عدالت محدودیت زمانی ندارد.

فرهانیان اضافه نمود: کسانی که روش مستقیم را برای دسترسی به سبد سهام خود انتخاب نموده و به کارگزاری های بازار سرمایه معرفی شده اند ممکن است به حساب بعضی از آنها پول سهام واریز نشده باشد زیرا همه سفارش ها تکمیل نشد و ناهماهنگی بین بازار پول و سرمایه رخ داد.

وی با بیان اینکه اکنون این ناهماهنگی برطرف شده است گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب نموده و سهامشان را نفروخته اند اما اکنون به فروش آن احتیاج دارند می توانند در سامانه تغییر شرایط دهند و سهام خود را بفروشند.

فرهانیان اضافه نمود: هفته آینده بانک ها زیرساخت هایشان برای قبول سهام عدالت به عنوان وثیقه کارت های اعتباری آماده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 641

به "30 درصد بعدی سهام عدالت، این هفته قابل معامله است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد بعدی سهام عدالت، این هفته قابل معامله است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید