آمریکا و اروپا تجهیزات پزشکی را پیش خرید نموده اند و به کشورهای فقیر نمی رسد

به گزارش بازی ناتمام، کشورهای ثروتمند تجیهزات پزشکی مورد احتیاج برای مقابله با ویروس کرونا را از تولیدنمایندگان پیش خرید نموده اند در نتیجه کشورهای فقیر به این زودی نمی توانند به این تجهیزات دست پیدا نمایند.

آمریکا و اروپا تجهیزات پزشکی را پیش خرید نموده اند و به کشورهای فقیر نمی رسد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کشورهای در حال توسعه در آمریکای لاتین و آفریقا نمی توانند به تجهیزات پزشکی مورد احتیاج جهت آزمایش گیری و مقابله با ویروس کرونا دست پیدا نمایند چرا که آمریکا و اروپا این تجهیزات را پیش خرید نموده اند.

به گزارش نیویورک تایمز، این کشورهای ثروتمند قیمت سه برابری به فراورینمایندگان ماسک می دهند.

بر اساس این گزارش، فراورینمایندگان به دانشمندان در آفریقا و آمریکای لاتین گفته اند سفارش آنها برای دریافت کیت های آزمایش در عرض چند ماه آماده نخواهد شد به خاطر اینکه زنجیره تأمین با مشکل روبرو شده و هرآنچه را فراوری می نمایند به اروپا و یا آمریکا می رود.

تقاضای گسترده جهانی برای ماسک به همراه آشفتگی در بازار آزاد باعث شده تا برخی کشورهای در حال توسعه از یونیسف درخواست یاری نمایند. اتلیوا کادیلی از یونیسیف به نیویورک تایمز گفته که این سازمان کوشش می نماید 240 میلیون ماسک برای یاری به 100 کشور خریداری کند اما تا به امروز تنها توانسته 28 میلیون ماسک تهیه کند.

دکتر کاترینا بوهمه مدیر اجرایی بنیاد نوع آوری تشخیص های جدید که با سازمان بهداشت جهانی همکاری می نماید، اعلام نمود: پشت صحنه جنگی شکل گرفته است و ما نگران هستیم کشورهای فقیر بازنده شوند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 434

به "آمریکا و اروپا تجهیزات پزشکی را پیش خرید نموده اند و به کشورهای فقیر نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا و اروپا تجهیزات پزشکی را پیش خرید نموده اند و به کشورهای فقیر نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید