آیپد مینی 6 احتمالا پاییز رونمایی می گردد

به گزارش بازی ناتمام، به نظر می رسد که نسخه نو آیپد مینی با طراحی ظاهری نو در پاییز 2021 رونمایی می گردد. بعلاوه گویا ممکن است که اپل از آی مک نو مجهز به تراشه اپل سیلیکون و با نمایشگری عظیم تری از 24 اینچ هم رونمایی کند.

آیپد مینی 6 احتمالا پاییز رونمایی می گردد

شایعه های منتشر شده نشان می دهند که اپل در نسل بعدی آیپد مینی تغییرات مختلفی را ایجاد خواهد نمود. از جمله این تغییرات اتفاق افتاده در نسل بعدی آیپد مینی می توان به استفاده از نمایشگر با حاشیه های کمتر و حذف دکمه هوم اشاره نمود.

حدس و گمان های منتشر شده پیش تر اسم نموده اند که اپل ممکن است از نسل تازه آیپد مینی تا قبل از انتها سال رونمایی کند. با این وجود این شایعه تازه اسم می نماید که ممکن است به زودی و در فصل پاییز شاهد رونمایی از نسل ششم آیپد مینی باشیم.

تحلیلگر نشریه بلومبرگ، Mark Gurman ادعا نموده است که اپل ممکن است از نسل تازه آیپد مینی در پاییز سال جاری رونمایی کند. این شخص بعلاوه مدعی شده است که این نسل از آیپد مینی عظیم ترین تغییرات ظاهری را بعد از گذشت 9 سال از زمان رونمایی از اولین آیپد مینی، تجربه خواهد نمود.

منابع اطلاعاتی این تحلیلگر مدعی شده اند که تغییرات اتفاق افتاده در این آیپد مشابه نسل تازه آیپد ایر خواهد بود. البته باید بگوییم که طرح های شماتیک منتشر شده از نسل ششم آیپد مینی نشان می دهند که این نسل از آیپد مینی هم ابعادی مشابه مدل کنونی آیپد مینی دارد و تنها 3 میلی متر تفاوت میان این دو نسل وجود دارد.

ضمناً انتظار می رود که اپل در نسل ششم آیپد مینی پورت لایتنینگ را با پورت USB-C جایگزین کند. بعلاوه ممکن است که این آیپد مینی تازه دارای اسپیکر های بهبودیافته و سنسور اثرانگشت Touch ID در دکمه پاور دستگاه باشد.

البته باید بگوییم که آیپد مینی تنها دستگاهی نیست که این تحلیلگر درباره آن صبحت نموده است. این شخص بعلاوه گفته است که در کنار نسل تازه آی مک 24 اینچی، اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از دومین آی مک با تراشه اپل سیلیکون است.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که این مدل دارای نمایشگری عظیم تر از 24 اینچ است و به احتمال زیاد اپل این آی مک را جایگزین آی مک 27 اینچ فعلی خواهد نمود. انتظار می رود که علاوه بر نمایشگر عظیم تر، اپل در این آی مک از تراشه تازهتری با نام احتمالی M1X یا M2 استفاده کند.

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1219

به "آیپد مینی 6 احتمالا پاییز رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد مینی 6 احتمالا پاییز رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید