احتمال معرفی چیپست M2 در رویداد 17 اسفند اپل افزایش یافت

به گزارش بازی ناتمام، یکی از توسعه دهندگان شواهدی مبنی بر شروع انجام آزمایش بر روی چیپست M2 پیدا نموده است. مارک گورمن، تحلیلگر مشهور خبرگزاری بلومبرگ، در تازهترین گزارش خود به نقل از یکی از توسعه دهندگان نوشته که اپل در هفته های اخیر در حال آزمایش یک تراشه تازه مبتنی بر پردازنده 8 هسته ای و پردازنده گرافیکی 10 هسته ای است. بر اساس گزارش های منتشر شده، چیپست M2 هم از چنین مشخصاتی بهره می برد.

احتمال معرفی چیپست M2 در رویداد 17 اسفند اپل افزایش یافت

گفته می گردد اپل برای آنالیز این چیپست از کامپیوترهای مختلف مک استفاده می نماید و بعلاوه باید به بهره گیری از نسخه تازه سیستم عامل MacOS هم اشاره کنیم که قرار است حدود 4 ماه دیگر در جریان کنفرانس WWDC 2022 معرفی گردد. باید خاطرنشان کنیم قبل از معرفی چیپست های M1 پرو و M1 مکس هم خبر مشابهی در خصوص شروع آنالیز این تراشه ها منتشر شد.

اپل در نوامبر 2020 از چیپست M1 رونمایی کرد و ماه ها بعد تراشه های M1 پرو و M1 مکس معرفی شدند که مدل های قدرتمندتر همین تراشه به حساب می آیند. اما حالا بعد از مدت ها انتظار قرار است نسل تازه تراشه های اپل برای سیستم های مک معرفی گردد. گفته می گردد مک بوک پرو 13 اینچی و مک بوک ایر اولین لپ تاپ های مبتنی بر چیپست M1 خواهند بود. از سوی دیگر قرار است در رویداد 17 اسفند اپل مک مینی تازه با چیپست های M1 پرو و M1 مکس رونمایی گردد.

این افشاگر اعلام نموده که اپل در نیمه نخست سال 2022 از نسل تازه مک بوک پرو 13 اینچی و مدل تازه نفس آی مک رونمایی خواهد نمود. در رابطه با رویداد 17 اسفند هم باید بگوییم که قرار است آیفون SE 3 با چیپست A15 معرفی گردد و به لطف بهره گیری از این چیپست، از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید. بعلاوه در کنار این گوشی و مک مینی، باید انتظار معرفی آیپد ایر 5 را هم داشته باشیم که از همان طراحی نسل قبلی استفاده می نماید ولی از چیپست A15 بهره می برد.

البته بعضی منابع اعلام نموده اند که اپل در کنار مک مینی تازه، از مک بوک پرو 13 اینچی مجهز به چیپست M2 هم رونمایی می نماید که با توجه به خبرهای مربوط به انجام آزمایش های روی M2، ممکن است در این رویداد شاهد رونمایی از آن باشیم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1522

به "احتمال معرفی چیپست M2 در رویداد 17 اسفند اپل افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال معرفی چیپست M2 در رویداد 17 اسفند اپل افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید