اصغری مقدم: برای آغاز لیگ برتر باید زمان کافی به تیم ها داده گردد، کراپ الوند می تواند برای قهرمانی قدم بردارد

به گزارش بازی ناتمام، سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند معتقد است بسیاری از تیم های لیگ فزونی هنوز آمادگی شرکت در مسابقات فصل آینده را ندارند.

اصغری مقدم: برای آغاز لیگ برتر باید زمان کافی به تیم ها داده گردد، کراپ الوند می تواند برای قهرمانی قدم بردارد

جواد اصغری مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برعهده دریافت راهنمایی تیم فوتسال کراپ الوند ایرانیان گفت: از یک تیم خوب بالای جدولی پیشنهاد داشتم که با آنالیز شرایط، تصمیم گرفتم به کراپ الوند بپیوندم. مدیران این باشگاه فصل گذشته خیلی خوب هزینه کردند و نتیجه بدی هم ندریافتد. کراپ الوند می تواند برای قهرمانی قدم بردارد و ان شاءالله پیشرفت و چالش جدیدی پیش رو داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه ابزار باشگاه سابقش در حد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نبود و اینکه به نظر می رسد کراپ الوند برای قهرمانی کوشش خواهد نمود، اعلام کرد: سن ایچ نتایج فوق العاده ای به دست آورد، اما ابزار باشگاه در حد قهرمانی نبود و هر چه از بازی ها می گذشت، دست مان تنگ تر می شد. مصدومیت باعث می شد بازیکنان را از دست بدهیم، اما کراپ الوند مسئله ای از این بابت ندارد و امکانات باشگاه در درجه ای واقع شده است که برای قهرمانی بجنگد.

سرمربی کراپ الوند در پاسخ به سؤالی راجع به مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال در فصل آینده توضیح داد: مس سونگون و گیتی پسند مدعیان اصلی هستند که تجربه سال ها تیمداری دارند. مس قهرمان چهار دوره گذشته لیگ برتر است و گیتی پسند تیم بزرگی به شمار می رود. آنها بازیکنان اصلی خود را حفظ نموده اند و بازیکنان باکیفیتی به خدمت می گیرند. با این حال اطمینان دارم که لیگ زیبایی شکل می گیرد و امیدوارم تماشاگران هم به زودی وارد سالن شوند.

اصغری مقدم درباره تمدید قرارداد چند بازیکن با کراپ الوند و شرایط مهدی جاوید اعلام کرد: کوشش کردیم بازیکنان خود از جمله جاوید، عالیقدر، رفیعی و عابدین را در تیم حفظ کنیم و بازیکنان خوبی هم به خدمت گرفتیم. درصدد هستیم تا تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

وی در خصوص مشخص روز 7 مرداد برای شروع لیگ برتر فوتسال به خبرنگاران گفت: حداقل باید 45 روز به باشگاه ها زمان داده گردد. چون تیم ها باید تمرینات بدنی خود را شروع و برای خودشان برنامه ریزی نمایند. سازمان لیگ باید زودتر در این باره به جمع بندی می رسید. هشت تا 9 باشگاه برای شروع لیگ هنوز هیچ اقدامی ننموده اند و زمان کافی باید به باشگاه ها داده گردد؛ نه اینکه حدود 30 روز تا شروع لیگ بگویند می خواهیم مسابقات را شروع کنیم.

سرمربی کراپ الوند راجع به شرایط تیم ملی فوتسال برای شرکت در جام دنیای لیتوانی گفت: تدارکات خوبی نداشتیم، اما بازیکنان و مربیان بسیار خوبی داریم و انتظارات از این تیم بسیار بالاست. تیمی که سوم دنیا شده است، نباید به مرحله مقدماتی فکر کند. آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی است، صربستان کیفیت خوبی دارد و آمریکا تیم خوبی نیست. تیم ملی باید تدارکات خوبی داشته باشد و البته به آن بیشتر اهمیت بدهند. امیدوارم تیم ملی با شرایط خوبی وارد جام دنیای گردد و نتیجه دلخواه خود را کسب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1181

به "اصغری مقدم: برای آغاز لیگ برتر باید زمان کافی به تیم ها داده گردد، کراپ الوند می تواند برای قهرمانی قدم بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصغری مقدم: برای آغاز لیگ برتر باید زمان کافی به تیم ها داده گردد، کراپ الوند می تواند برای قهرمانی قدم بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید