اطلاعات پرچمدار بعدی سونی فاش شد

به گزارش بازی ناتمام، همزمان با انشار رندر های اولیه پرچمدار بعدی سونی اکسپریا، اطلاعات مربوط به این گوشی در فضای مجازی لو رفت.

اطلاعات پرچمدار بعدی سونی فاش شد

به گزارش خبرنگار ، سال گذشته بود که شرکت سونی برای پرچمداران خود طراحی جدیدی را رونمایی کرد و با این کار قصد داشت پرچمداران خود را در جهانی گوشی های هوشمند دوباره زنده کند. حالا که به تاریخ رونمایی این گوشی در سال گذشته نزدیک می شویم، رندر های زیادی در فضای مجازی در حال منتشر شدن هستند که جدیدترین آن ها اطلاعات زیادی را درباره پرچمدار آینده سونی به ما می دهد.

با توجه به رندری که از اکسپریای جدید در فضای مجازی منتشر شده، پرچمدار آینده سونی نمایشگر بزرگ تری به اندازه 6.6 اینچ دارد و این صفحه نمایش دارای حاشیه بسیار کمی است. در این رندر حاشیه صفحه نمایش مربوط به پرچمدار آینده سونی نسبت به پرچمداران سال های قبل کاهش پیدا کرده است. حاشیه های به کار گرفته شده در صفحه نمایش این گوشی محل قرارگیری یک جفت اسپیکر استریو است. پیشانی این گوشی هم محلی است که دوربین سلفی آن با رزولوشن 8 مگاپیکسل در آن قرار می گیرد.

پرچمدار بعدی شرکت سونی دارای دوربین چهارگانه است، در کنار لنز اصلی این دستگاه، لنز های الترا-واید، تله فوتو و یک حسگر ToF هقرار دارند. سنسور ToF می تواند در عکسبرداری پرتره مورد استفاده قرار گیرد. به کارگیری لنز های بیشتر در این گوشی و تمام کار های اجرا شده روی پرچمدار آینده سونی که قرار است با نام Xperia 1.1 یا Xperia 5 Plus شناخته شود، باعث نشده حجم این گوشی بیشتر شود.

طراحی پرچمدار به روز شده سونی توسط یک قاب بوکسیور که ظاهراً از جنس آلومینیوم حک شده است، تکمیل می شود. این بدنه یک پورت USB-C را در خود جای داده که در پایین آن قرار گرفته است. علاوه بر این، شرکت ژاپنی سونی یک دکمه شاتر برای دوربین این پرچمدار در نظر گرفته و اسکنر اثر انگشت را در کنار آن قرار داده است. این در حالی است که بیشتر پرچمداران حال حاضر جهان حسگر اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش دارند، اما به نظر می رسد که سونی در نظر دارد کیفیت را در اولویت قرار دهد و به همین خاطر است که اسکنر اثر انگشت را در کنار گوشی قرار داده است.

مشخصه ظاهری دیگری که روی پرچمدار آینده سونی (Xperia 1.1 یا Xperia 5 Plus) قرار گرفته است، جک 3.5 میلیمتری صدا است. این اتصال مدت زیادی است که از روی گوشی های هوشمند سونی یعنی همزمان با رونمایی از Xperia XZ2 دیگر در این گوشی ها استفاده نشده است، اما به نظر می رسد که دوباره قرار است از این اتصال صدا در گوشی های سونی استفاده شود و کاربران به سمت آن ها کشیده شوند.

انتظار می رود که شرکت سونی از پرچمدار آینده خود در اواخر ماه فوریه یعنی زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل رونمایی کند. گفتنی است، این رونمایی قرار است چند هفته بعد از معرفی سری Galaxy S20 توسط سامسونگ اتفاق بیفتد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 190

به "اطلاعات پرچمدار بعدی سونی فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات پرچمدار بعدی سونی فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید