اعلام تدابیر پیشگیرانه ترکیه برای مقابله با کرونا، لغو سفرهای اردوغان

به گزارش بازی ناتمام، سخنگوی نهاد ریاست جمهوری ترکیه تدابیر پیشگیرانه کشور برای مقابله با ویروس جدید کرونا کووید-19 را خاطرنشان کرد.

اعلام تدابیر پیشگیرانه ترکیه برای مقابله با کرونا، لغو سفرهای اردوغان

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، ابراهیم کالین، سخنگوی نهاد ریاست جمهوری ترکیه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: مدارس ترکیه در تمام مقاطع تحصیلی از 16 مارس به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

وی در این کنفرانس خبری که پس از نشست مقامات ارشد ترکیه جهت آنالیز تدابیر لازم برای مقابله با ویروس کرونا در مجتمع ریاست جمهوری بش تپه در آنکارا برگزار گردید، گفت: دانشگاه های ترکیه از روز دوشنبه 16 مارس به مدت 3 هفته تعطیل خواهند بود. دانش آموزان مدارس از تاریخ 23 ماه مارس به مدت یک هفته در خانه و به وسیله اینترنت و تلویزیون آموزش خواهند دید.

وی اضافه نمود: مسافرت کارمندان دولت ترکیه به خارج از کشور بدون کسب اجازه ممنوع است. تمام مسابقات ورزشی تا ماه آوریل بدون تماشاگر برگزار خواهند شد. سفرهای رسمی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به خارج نیز در چارچوب تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با کرونا به تعویق افتاده است.

سخنگوی ریاست جمهوری با بیان اینکه حال فرد مبتلا به کرونا در ترکیه خوب است و مسئله ای برای سایر افرادی که در قرنطینه هستند، پیش نیامده است، گفت: تدابیر ترکیه برای مقابله با کرونا نسبت به دیگر کشورها موثرتر بوده است. قادر هستیم این مرحله را با همکاری و بدون اهمال، هراس، و نگرانی سپری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 364

به "اعلام تدابیر پیشگیرانه ترکیه برای مقابله با کرونا، لغو سفرهای اردوغان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تدابیر پیشگیرانه ترکیه برای مقابله با کرونا، لغو سفرهای اردوغان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید