اولین عکس از شرایط استاد شجریان ، همایون شجریان تصویری از علائم حیاتی پدر منتشر کرد

به گزارش بازی ناتمام، همایون شجریان دقایقی قبل با انتشار تصویری از نمایشگر علائم حیاتی پدرش، علاقه مندان به محمدرضا شجریان را در جریان آخرین شرایط سلامتی وی قرار داد.

اولین عکس از شرایط استاد شجریان ، همایون شجریان تصویری از علائم حیاتی پدر منتشر کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فرزند محمدرضا شجریان ساعاتی قبل هم با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خبر درگذشت استاد آواز ایران را شایعه خوانده و درخواست نموده بود خبر صحیح را فقط از صفحه شخصی اش در اینستاگرام دنبال نمایند.

پس از آن، دقایقی قبل همایون شجریان با انتشار مطلبی جدید که در آن نمایشگر علائم حیاتی پدرش نمایان بود، نوشت: عزیزان دل به همان دلایلی که امشب در جمع شما نازنینان توضیح دادم، در این چند سالی که گذشت، پدر به دلیل مساعد نبودن شرایطشان، از اینکه کسی بخواهد ملاقاتشان کند پرهیز داشته اند. به همین دلیل برای اینکه از شرایط ایشان بیشتر آگاه شوید، تنها به گذاشتن عکسی از نمایشگر علائم حیاتی ایشان بسنده می کنم. بی نهایت از مهر شما متشکرم. بامداد سوم اسفند - بیمارستان جم

همایون شجریان این پست را حدود ساعت 2:40 بامداد سوم اسفند منتشر نموده است.

تصویری که همایون شجریان بامداد شنبه 3 اسفند منتشر کرد

بر اساس این گزارش، آدینه دوم اسفند خبرهایی در فضای مجازی و بعضی رسانه ها درباره شرایط سلامتی محمدرضا شجریان منتشر شد که خبرنگار ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم خبر با حسن عباسی، از پزشکان معالج وی گفت وگویی انجام داد و او نیز تاکید نموده بود که در شرایط حال استاد آواز ایران تغییری حاصل نشده است.

پس از انتشار شایعه درگذشت محمدرضا شجریان و تکذیب آن، تعدادی از علاقه مندان استاد آواز ایران در مقابل بیمارستان جم تجمع کردند و احوال او را جویا شدند. بعضی اعضای کادر پزشکی و همایون شجریان نیز با حضور در جمع آنها، در خصوص آخرین شرایط سلامتی محمدرضا شجریان توضیحاتی ارائه کردند. {جزئیات تجمع}

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 298

به "اولین عکس از شرایط استاد شجریان ، همایون شجریان تصویری از علائم حیاتی پدر منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین عکس از شرایط استاد شجریان ، همایون شجریان تصویری از علائم حیاتی پدر منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید