با تور مجازی به جزایر هاوایی سفر کنید

به گزارش بازی ناتمام، جزایر هاوایی که با نام بهشت جزیره ها معروف است، جزایری بسیار زیبا هستند که با کوه های آتشفشانی، پارک های ملی و دیدنی های دریایی شناخته می شوند.

با تور مجازی به جزایر هاوایی سفر کنید

جزایر هاوایی آخرین استان ثبت شده مابین ایالات متحده آمریکا هستند. مناطقی که در قسمت مرکزی اقیانوس آرام واقع شده اند و از پرطرفدارترین مقصدهای تفریحی مردم جهان به حساب می آیند. مهم ترین شهر و مرکز مجمع الجزایز هاوایی هونولولو نام دارد. هشت جزیره اصلی هاوائی اوآهو، مائوئی، کائوآئی، لانائی، مولوکای، نیهاو و کاهولاوی نامیده می شوند. جزایر هاوائی با میزبانی از کوه های آتشفشانی، آبشارهای زیبا و پارک های ملی در کنار ارائه منظرهای آبی تماشایی (چه خارج و چه داخل آب) به بهشتِ جزیره ها معروف شده است. همراه خبرنگاران باشید که در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی قرار است به جزایر هاوائی سفر کنیم.

تصور می گردد مهاجرانی که هزاران سال پیش به هاوایی سفر کردند، از جزایر مارکیز کوچ نموده اند که در چهار هزار کیلومتری جنوب غربی آنجا واقع شده است. گفته می گردد که اصلی ترین موج مهاجرت به هاوائی از 500 تا 600 سال پیش و از سوی پلی نیز ها انجام گرفته است. هاوائی در سال های آخر قرن 13 میلادی به وسیله اروپائیان کشف شد و در آن موقع از جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر میزبانی می کرد. کاپیتان جیمز کوک که در سال 1778 در جزایر هاوائی سکونت داشت، این منطقه را بانام جزایر ساندویچ نام گذاری کرد. از سال 1852 تا سال 1930 میلادی، کارگران و کشاورزان آسیایی نیز به هاوائی مهاجرت کردند.

اقتصاد هاوائی بر پایه محصولات گرمسیری مثل موز، آناناس و نیشکر است. به لطف حجم قابل توجه تماشای های طبیعی که در هاوائی پیدا می گردد، بخش عظیمی از اقتصاد این منطقه بر پایه صنعت توریسم متمرکز است. در حال حاضر، اصلی ترین فعالیت های آتشفشانی جزایر هاوائی در قله کیلائوئه صورت می گیرد.

به لطف تور مجازی، هم اکنون می توانید از جزایر هاوائی تماشا کنید. کجارو روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این دست از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1493

به "با تور مجازی به جزایر هاوایی سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی به جزایر هاوایی سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید