برگزاری دوره های آموزشی بهداشت و سلامت ویژه هتلداران در اصفهان

به گزارش بازی ناتمام، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان از برگزاری دوره های آموزشی بهداشت و سلامت ویژه هتلداران هم زمان با بازگشایی واحدهای اقامتی استان اطلاع داد.

برگزاری دوره های آموزشی بهداشت و سلامت ویژه هتلداران در اصفهان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سیدعلی صالح درخشان امروز 16 اردیبهشت ماه 99، با اعلام این مطلب گفت: با استناد به مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا و مجوز صادره از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، هتل های استان با ظرفیت 50 درصد فعالیت خود را شروع کردند.

او اضافه نمود: با توجه به اتمام مرحله اول شیوع بیماری کرونا و احتمال شیوع مجدد این بیماری، همزمان با بازگشایی هتل ها، دوره آموزشی ویژه هتلداران اصفهان در راستای مقابله با این بیماری پس از بازگشایی مجدد واحدهای اقامتی، برگزار گردید.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اصفهان توضیح داد: این دوره به مدت چهار ساعت به همت جامعه هتلداران اصفهان در محل تالار اجتماعات هتل آسمان برگزار و به مواردی همچون بهداشت رستوران، بهداشت حوزه پذیرش، چگونگی اجرای فاصله گذاری هوشمند در هتل ها و ارائه خدمات اولیه پزشکی به گردشگران در هتل ها پرداخته شد.

در شش سال گذشته ظرفیت اقامت استان از 10 هزار تخت به 35 هزار تخت افزایش یافته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 502

به "برگزاری دوره های آموزشی بهداشت و سلامت ویژه هتلداران در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره های آموزشی بهداشت و سلامت ویژه هتلداران در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید