تدوین کلیات تفاهم نامه همکاری پست فارس و پارک علم وفناوری

به گزارش بازی ناتمام، مدیرکل پست فارس گفت: کلیات تفاهم نامه همکاری پست فارس و پارک علم وفناوری توسط کارشناسان در حال طراحی و تدوین است.

تدوین کلیات تفاهم نامه همکاری پست فارس و پارک علم وفناوری

به گزارش خبرنگار از ، محسن مفتح در نشست مشترک پست و پارک علم وفناوری گفت: در راستای این تفاهم نامه همکاری پست و پارک علم وفناوری در جهت ترویج فرهنگ کارآفرینی و اشتغال افزایش می یابد.

او ادامه داد: حمایت از پارک های علم وفناوری در راستای سیاست های اهداف کلان پست با هدف تسریع و تسهیل در توسعه شهر های دانش و بنیان است.

مدیرکل پست فارس گفت: این آمادگی در مجموعه پست فارس وجود دارد که زمینه ظهور استعداد های نهفته در حوزه های آموزشی، پژوهشی، نوآوری و... در قالب طرح ستاپ فراهم گردد.

مفتح تاکید نمود: پست درطرح ستاپ به دنبال این است تا با همکاری و مشارکت پارک علم وفناوری ذهنیت مدیران را به سمت توسعه فناوری های نوین و رفاه شهروندان سوق دهد.

او توضیح داد: طرح ستاپ (سکوی تجارت پست) توجه به تولیدات شرکت های فعال دانش بنیان و توجه به احتیاج استان و کشور در اولویت قرار گرفته است.

رییس پارک علم و فناوری فارس هم گفت: پارک علم و فناوری با هدف توسعه مالی در جامعه، تقویت اقتصاد دانش بنیان، راهنمایی و مدیریت می گردد تا جریان دانش و فناوری در استان گسترش یابد.

امین رضا ذوالقدر در این نشست اضافه کرد: پارک های فناوری برای تسهیل گری در دستیابی شرکت های نوآور طراحی شده است.

او ادامه داد: شرکت های دانش بنیان نیز با تکیه بردانش و اندیشه درحال کارآفرینی، ایجاد اشتغال، توسعه صادرات و ارزآوری هستند که احتیاجبه همراهی و حمایت دارند.

ذوالقدر تاکید نمود: منشور پارک علم و فناوری در فارس حمایت از فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان افرادی که بتواند در شرکت های دانش بنیان وهسته های دانش محور برای محصولات فناورانه فعالیت نمایند.

او توضیح داد: در تفاهم نامه بین پست و پارک علم و فناوری نگاه ویژه ای به 350 شرکت فناوری فعال در فارس در حوزه های نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، فناوری اطلاعات و ارتباطات شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 267

به "تدوین کلیات تفاهم نامه همکاری پست فارس و پارک علم وفناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدوین کلیات تفاهم نامه همکاری پست فارس و پارک علم وفناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید