تضامین دریافت تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان تسهیل می گردد

به گزارش بازی ناتمام، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، این تفاهم صبح امروز، یک شنبه 20 فروردین ماه 1402 در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بین علی وحدت رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، البرز محمدی مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و محمد حسن مقیسه مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور دکتر روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به امضا رسید.

تضامین دریافت تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان تسهیل می گردد

این تفاهم نامه با هدف تسهیل تضامین مورد احتیاج شرکت های دانش بنیان تولیدی دارای مجوز فعالیت تولیدی و تعداد پرسنل کمتر از 50 نفر و فروش کمتر از 20 میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات از شبکه بانکی منعقد شده است.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه اخذ ضمانت نامه اعتباری یا تعهد پرداخت در قبال ارائه صرفاً اسناد تجاری در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه انجام می گردد.

بعلاوه قرار است بخشی از ودیعه مورد احتیاج برای صدور ضمانت نامه به وسیله صندوق نوآوری و شکوفایی تأمین گردد و هر شرکت دانش بنیان واجد شرایط می تواند تا سقف 10 میلیارد تومان از این خدمت بهره مند گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1716

به "تضامین دریافت تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان تسهیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تضامین دریافت تسهیلات برای شرکت های دانش بنیان تسهیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید