تمام بازی های باشگاهی فوتبال ایران لغو شد

به گزارش بازی ناتمام، تمامی بازی های فوتبال باشگاهی ایران در همه رده ها رسما لغو شد.

تمام بازی های باشگاهی فوتبال ایران لغو شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در شرایطی که دو کشور چین و کره و همچنین ژاپن همزمان با مقابله با بیماری کرونا رقابت های فوتبال خود را برای اولین بار در تاریخ به تعویق انداخته اند، پایان سازمان لیگ ایران هم پس از برگزاری 2 هفته از رقابت های باشگاهی بدون حضور تماشاگران، تصمیم جدیدی در این زمینه گرفت.

بنابر شنیده ها دبیرکل فدراسیون فوتبال نامه ای به سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ زده بود و خواستار تعویق رقابت های لیگ شده بود. همچنین از وزارت ورزش نیز خبر رسیده بود که امروز جلسه ای با حضور مدیران فوتبال در این وزارتخانه برگزار شده به همین دلیل برقرار بوده است.

خبرها حاکی از این است که برخلاف تصور عده ای از هواداران فوتبال، سازمان لیگ برتر مخالف تعویق مسابقات نبوده اما در این زمینه منتظر چراغ سبز نهادهای بالا دستی بود. این اتفاقی است که نه فقط در ایران در کشورهای دیگر نیز در حال انجام است و مقامات برگزاری و دولت ها بر سر انجام یا بدون تماشاگر کردن بازی ها با هم کشمکش دارند.

پس از برآورد های فراوان، بالاخره سازمان لیگ اعلام کرد بنا به درخواست فدراسیون فوتبال و این سازمان و موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، مستقر در فدراسیون پزشکی ورزشی، به جهت حفظ سلامت بازیکنان، مربیان، و عوامل برگزاری مسابقات باشگاهی، نمایندگان رسانه های گروهی، مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر، هفته جاری لیگ دسته اول و رقابت های لیگ های دسته دوم(از روز سه شنبه) و سوم برگزار نمی گردد و این رقابت ها به تعویق می افتد.

در این شرایط و با خلوت شدن فوتبال قاره ای، فدراسیون فوتبال ایران نیز اقدام به عقب انداختن مسابقات کرد و تمامی رقابت های باشگاهی را به تعویق انداخت. البته نکته اینجاست که این تصمیم موقتی است و سرنوشت رقابت ها به صورت کامل تعیین نشده است. باید دید تصمیمات بعدی چه زمانی و به چه نحو درباره فوتبال ایران اتخاذ خواهد شد. مطمئنا ابلاغیه های هفتگی و موقت نمی تواند خوشایند تیم های باشگاهی باشد و فرایند آماده سازی آنها را دچار اختلال خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 337

به "تمام بازی های باشگاهی فوتبال ایران لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام بازی های باشگاهی فوتبال ایران لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید