ثبت 39 مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری خراسان رضوی

به گزارش بازی ناتمام، معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: حدود 39 مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری اعم از هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، خانه مسافر و شرکت های خدمات مسافرتی در اسفندماه سال 98 ثبت شده است.

ثبت 39 مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری خراسان رضوی

لذت بخشترین تجربه سفر را با گردشگری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری روز شنبه دوم فرودین ماه 1398 با اعلام این خبر اضافه کرد: ارسال 34 مورد از این شکایت ها به وسیله سامانه ملی سفر 09629 بوده، دو مورد از این شکایات به صورت حضوری و سه مورد از آن ها تلفنی بوده است.

او ادامه داد: ثبت تاریخ شکایت ها از 5 تا 24 اسفندماه بوده و از تاریخ 10 تا 26 اسفندماه برای رسیدگی به این شکایت ها اقدام و رسیدگی شده است.

معاون گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: موضوع این شکایت ها مواردی ازجمله خدمات، کنسلی هتل، اخذ خسارت به دلیل کنسلی، کنسل کردن بلیت پرواز، لغو تور، برگشت ندادن مبلغ کنسلی، رعایت نکردن قرارداد و... بوده است.

او درباره اقدامات اجرا شده برای رسیدگی به این شکایت ها گفت: تماس با شرکت های دارای شاکی، تماس با مدیریت شرکت مقرر برای رفع کردن مشکل، ارجاع به اداره کل، ارجاع به انجمن، پیگیری به وسیله اداره کل و ازجمله موارد اجرا شده برای رسیدگی به شکایت ها بوده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 387

به "ثبت 39 مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 39 مورد شکایت در حوزه تأسیسات گردشگری خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید