حبیبی: صنایع صددرصد صعود می کند، شکست دور رفت قطعا یک اتفاق بود

به گزارش بازی ناتمام، مربی تیم کشتی صنایع با وجود شکست تیمش در دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد، با اطمینان از صعود تیم مازندرانی به مرحله نیمه نهایی لیگ می گوید.

حبیبی: صنایع صددرصد صعود می کند، شکست دور رفت قطعا یک اتفاق بود

هادی حبیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با تاکید بر اینکه صنایع در دور برگشت تقویت شده مقابل ستارگان قرار خواهد گرفت، مطرح نمود: قطعا با شرایط خیلی بهتری در دور برگشت حاضر می شویم تا به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

وی در مورد دلایل شکست تیمش در دور رفت مقابل ستارگان گفت: علی سوادکوهی با تیم ملی امید بود و دراختیارش نداشتیم. عباس فروتن هم آسیب دید و نتوانستیم از این کشتی گیر در سنگین وزن استفاده کنیم. ضمن اینکه در چند کشتی هم اشتباه داوری رخ داد.

حبیبی در مورد اینکه چقدر شانس صعود برای تیمش قائل است، تاکید کرد: صددرصد صعود می کنیم. شکست 5-5 شدیدا یک اتفاق بود. ما روی برد اسماعیل نجاتیان و همچنین محمدجواد ابراهیمی حساب کرده بودیم و آنها کمتر از حد انتظار ظاهر شدند. قطعا باید می بردند.

مربی تیم صنایع افزود: هرکدام از بچه ها اگر پوئن بیشتری می گرفتند حتی با نتیجه مساوی هم برده بودیم. مثلا اگر کامران قاسم پور حریفش را 10 پوئنه می کرد، یا سرگو 11-یک نمی باخت یا فرزاد عموزاد یک پوئن می گرفت ما برنده می شدیم. به هرشکل همه چیز دست به دست هم داد تا این مبارزه را با شکست سپری کنیم.

هادی حبیبی در پایان از آغاز اردوی تیمش طی یکی دو روز آینده در جویبار خبر داد و گفت: روز چهارشنبه آینده نیز به ساری خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1383

به "حبیبی: صنایع صددرصد صعود می کند، شکست دور رفت قطعا یک اتفاق بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: صنایع صددرصد صعود می کند، شکست دور رفت قطعا یک اتفاق بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید