خبرنگار عربستانی: النصر اعتراضش از پرسپولیس را به CAS می برد

به گزارش بازی ناتمام، یک خبرنگار سرشناس عربستانی مدعی شد باشگاه النصر قصد ندارد در پرونده اعتراضش از پرسپولیس به این سادگی کوتاه بیاید.

خبرنگار عربستانی: النصر اعتراضش از پرسپولیس را به CAS می برد

به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز (آدینه) با انتشار بیانیه ای رسمی خاطرنشان کرد کمیته انضباطی و اخلاق AFC، اعتراض باشگاه النصر عربستان درباره استفاده غیرمجاز باشگاه پرسپولیس از بازیکنان جدیدش در ملاقات دو تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را طبق ماده 59 آیین نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 رد نموده است.

عبدالعزیز المریسل روزنامه نگار سرشناس عربستانی و منتقد ورزشی با انتشار توئیتی نوشت: طرفداران النصر، همان طور که قبلاً به شما گفته بودم، موضوع اعتراض باشگاه النصر (درباره باشگاه پرسپولیس) به کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا ختم نمی گردد و با توجه به رد شدن اعتراض این باشگاه نزد AFC، آنها قطعاً اعتراض خود را به دادگاه حکمیت ورزشی (CAS) خواهند برد.

النصر با شکایت به AFC مدعی شده بود که پنجره نقل وانتقالاتی پرسپولیس به دلیل محرومیت از جانب فیفا بسته بوده و نماینده ایران نمی توانست از بازیکنان جدید خود استفاده کند؛ موضوعی که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از آنالیز، آن را رد کرد.

به این ترتیب تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در ملاقات فینال به مصاف فینالیست شرق خواهد رفت.

جدیدترین خبرها و رویدادهای ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 732

به "خبرنگار عربستانی: النصر اعتراضش از پرسپولیس را به CAS می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار عربستانی: النصر اعتراضش از پرسپولیس را به CAS می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید