دانشگاه صنعتی اراک در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد

به گزارش بازی ناتمام، دانشگاه صنعتی اراک اطلاعیه پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400-1399 را منتشر کرد.

دانشگاه صنعتی اراک در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی اراک اطلاعیه پذیرش دانشجو بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400-1399 را منتشر کرد.

براساس این اطلاعیه، دانشجویانی که یکی از شرایط ممتازی را دارند، می توانند مدارک خود را به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اراک ارسال نموده و نسبت به استفاده از سهیمه کارشناسی ارشد بدون آزمون در این دانشگاه اقدام نمایند.

دانشگاه صنعتی اراک به دانشجویان پذیرفته شده از این طریق، طبق شیوه نامه حمایتی وزارت علوم، تسهیلات ویژه ای از قبیل اعطای وام تحصیلی از محل صندوق های حمایتی دانشگاه، تخفیف تا سقف 50 درصد جهت استفاده از خوابگاه خودگردان، اعطای بن خرید کتاب و تسهیلات فتوکپی رایکان، استفاده از امکانات پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه و تشکیل کلاس های ویژه آموزش زبان و روش تحقیق اعطا می نماید.

متقاضیان باید از میان رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیاد های دانشجویی یا دانشجوی برتر دوره کارشناسی باشد و حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته گردد.

لازم به ذکر است، دانشگاه صنعتی اراک در رشته های سیستم های قدرت و الکترونیک قدرت و ماشین های الکترییکی در مهندسی برق، ساخت و فراوری، طراحی کاربردی و تبدیل انرژی در مهندسی مکانیک، اکتشاف و مکانیک سنگ در مهندسی معدن، ماده چگال در فیزیک و جبر در ریاضی بدون آزمون دانشجوی کارشناسی ارشد می پذیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 600

به "دانشگاه صنعتی اراک در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صنعتی اراک در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید