راه اندازی اولین موزه و مرکز اسناد جشنواره کودک در اصفهان

به گزارش بازی ناتمام، اولین موزه و مرکز اسناد جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان راه اندازی شد.

راه اندازی اولین موزه و مرکز اسناد جشنواره کودک در اصفهان

به گزارش از ، مهدی سجادزاده مدیر دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان با اشاره به تصمیم برگزاری نمایشگاهی از پوستر های ادوار مختلف جشنواره از مهر سال 98 تا به امروز گفت: در شهریور سال گذشته نخستین فراخوان ارسال عکس اعلام و در این فراخوان تعداد قابل توجهی عکس از سال 69 تا به امروز به دبیر خانه ارسال و در نمایشگاهی به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه نمود: قرار است با سرانجام نمایشگاه، پوستر های ادوار مختلف جشنواره، به موزه و مرکز اسناد جشنواره منتقل تا به صورت ثابت نصب شوند.

مدیر دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان اصفهان گفت: پس از سرانجام کف سازی خیابان آمادگاه، این آثار در دفتر کار جشنواره روبروی هتل عباسی به اسم موزه نگهداری می گردد.

سجاد زاده اضافه نمود: سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان در اصفهان بصورت ترکیبی آنلاین و حضوری برگزار می گردد.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از 16 تا 21 مهر 1400 (8 تا 13 اکتبر 2021) در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین الملل، برگزار خواهد شد.

ص

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1286

به "راه اندازی اولین موزه و مرکز اسناد جشنواره کودک در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اولین موزه و مرکز اسناد جشنواره کودک در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید