ساحل مارینا دبی، جاذبه ای که از تماشا آن سیر نمی شوید!

به گزارش بازی ناتمام، ساحل مارینا دبی یکی از زیباترین جاذبه های این شهر است. کشور امارات متحده عربی به خصوص شهر دبی در این کشور، در سال های اخیر پیشرفت فوق العاده ای نموده است و شاهد به وجود آوردن جاذبه های گردشگری و تفریحی مختلف و مجذوب نماینده در سراسر این کشور و به خصوص شهر زیبا دبی هستیم. هرسال ایرانیان بسیاری این شهر را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می نمایند.

ساحل مارینا دبی، جاذبه ای که از تماشا آن سیر نمی شوید!

یکی از بخش های زیبا، خاص و مجذوب نماینده دبی که به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما از این بخش و منطقه بازدید داشته باشید، ساحل مارینا دبی است.

بی شک می توان گفت که بازدید از منطقه مارینا در دبی می تواند یک روز فوق العاده هیجان انگیز را برای شما رقم بزند و اگر در پی آن هستید تا سفری هیجان انگیز و فوق العاده شگفت انگیز را به دبی داشته باشید، حتماً بازدید از این منطقه را در برنامه خود قرار دهید.

مطمئن باشید که لحظات شگفت انگیزی که در این منطقه تجربه می کنید، هیچ گاه از فکر شما پاک نخواهد شد. در ادامه نگاهی به ساحل مارینا دبی انداخته و در رابطه با ویژگی های آن توضیحاتی را به شما ارائه می دهیم، پس با ما همراه باشید.

همین حالا روی تصویر زیر کلیک کنید و مقرون به صرفه ترین تور دبی خبرنگاران را آنلاین رزرو کنید:

تاریخچه منطقه مارینا دبی

طراحان و مهندسان پروژه مارینا دبی برای این که بتوانند این پروژه فوق العاده بزرگ و شگفت انگیز را به وجود بیاورند، اقدام به انجام فرآیندهای مختلف نموده اند.

یکی از این فرآیندها آن است که در منطقه مارینا کانال آب مصنوعی با طول لوله سه کیلومتری از خلیج فارس به خشکی کشته شده است و بدین ترتیب آب خلیج فارس به مارینا دبی می آید و در واقع شاهد یک آب نمای خاص، زیبا و شگفت انگیز در این منطقه از شهر دبی هستیم.

فضای اطراف منطقه مارینا به نحوی به وجود آمده است که افرادی که علاقه مند به پیاده روی هستند، بتوانند در یک مسیر 8 کیلومتری راه رفته و از جاذبه های زیبا این منطقه نیز بازدید نمایند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که ساحل مارینا علاوه بر مجذوب نمایندهیت و زیبایی خود، دارای بخش های دیگری نیز است که باعث شده تا بتوان این پروژه را یکی از پروژه های شگفت انگیز و فوق العاده خاص کشور دبی بنامیم. در ادامه شما را با مهم ترین فازهای این پروژه آشنا خواهیم کرد.

اقامتگاه ساحلی جمیرا در مارینا دبی

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری و توریستی که در منطقه مارینا و ساحل مارینا دبی شاهد آن هستیم اقامتگاه ساحلی جمیرا است. این پروژه در حال پیشرفت و ساخت بوده و انتظار می رود تا پس از اتمام تبدیل به بزرگترین اقامتگاه جهان گردد.

در این منطقه شاهد چهل برج مسکونی و هتل های بسیار زیادی خواهیم بود که می توانند میزبان گردشگران بسیار زیادی در تمام طول سال شوند.

کشور امارات متحده عربی و مدیران شهر دبی کوشش کردند تا در منطقه مارینا اقدام به تاسیس بخش های مختلفی نمایند که تمامی این موارد در کنار هم سبب گشته تا بتوان مارینا دبی را به عنوان یک منطقه گردشگری و توریستی خاص و شگفت انگیز در نظر گرفت.

مرکز خرید مارینا دبی

یکی از مهم ترین مراکز خرید در کشور امارات متحده عربی، مرکز خرید مارینا دبی در ساحل مارینا دبی است. در واقع این مرکز خرید یکی از خاص ترین، شگفت انگیز ترین و مجذوب نماینده ترین مجموعه هایی است که می توانید در کل خاورمیانه از آن بازدید کنید.

شما می توانید در این مرکز خرید به سراغ محصولات مختلف رفته و از برترین و مشهور ترین برندهای جهان محصولات مورد نظر خود را بخرید.

علاوه بر وجود مغازه ها و فروشگاه های مختلف، در مرکز خرید مارینا دبی شاهد بخش های دیگری نیز هستیم که از مهم ترین آن ها می توان به فودکورت، زمین بازی و… نام برد.

ساحل مارینا

ساحل مارینا آخرین بخش از مسیر ساحل شنی است که در منطقه مارینا دبی واقع شده است. این ساحل که عرض بسیار زیادی دارد، زیبا، صاف و دارای شن های سفید رنگی است که زیبایی و جلوه فوق العاده ای دارد.

نکته ای که باید بدانید این است که شما می توانید هر زمان که علاقه مند بودید به این ساحل زیبا سری زده و از آن بازدید کنید. نکته جالبی که در رابطه با ساحل مارینا باید بدانید این است که همیشه تیم نجات غریق و مراقبتی در اطراف این ساحل وجود دارند و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با خیال آسوده از فضای به وجود آمده بهره ببرید.

از طرفی باید این موضوع را نیز در نظر گرفت که در اطراف ساحل مارینا دبی شاهد کافه ها و مغازه های مختلفی نیز هستیم که گردشگران می توانند هر زمان که علاقه مند بودند به سراغ این مغازه ها رفته و از محصولات آن ها استفاده نمایند.

چرا باید از منطقه مارینا دبی بازدید کنیم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است پرسیده گردد این است که چرا باید از ساحل مارینا دبی بازدید کنیم، در پاسخ به این سوال باید گفت که در وهله اول منطقه مارینا به عنوان یکی از بخش های شگفت انگیز، فوق لاکچری و مدرن شهر دبی شناخته می گردد و اگر علاقه مند هستید تا پیشرفته کشور امارات متحده عربی، به خصوص شهر دبی را مشاهده کنید، ضروری است تا حتما سری به منطقه مارینا زده و بازدید از این مجموعه را در برنامه خود قرار دهید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که مارینا دبی با داشتن جاذبه های گردشگری مختلف به عنوان یکی از منطقه ها فوق العاده شگفت انگیز و خاص دبی شناخته می گردد و به همین علت هر زمان که علاقه مند بودید، می توانید از جاذبه های توریستی و گردشگری مارینا دبی تماشا کنید. پیشنهاد ما این است که حتما در زمان سفر به دبی سری به مارینا زده و بازدید از این منطقه را در برنامه خود قرار دهید.

مارینا به عنوان یک منطقه مسکونی تبدیل به یکی از خاص ترین، شگفت انگیز ترین و پر هوادار منطقه ها دبی شده است و انتظار می رود تا در سال های آینده نیز شاهد پیشرفت چشمگیر این منطقه و تبدیل شدن مارینا دبی به یکی از مهم ترین منطقه ها خاورمیانه باشیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1403 بروزرسانی: 8 شهریور 1403 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1806

به "ساحل مارینا دبی، جاذبه ای که از تماشا آن سیر نمی شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل مارینا دبی، جاذبه ای که از تماشا آن سیر نمی شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید