معرفی 5 هتل با برترین استخرها در دنیا (بخش اول)

به گزارش بازی ناتمام، هتل های فوق العاده با برترین استخرها در جهان

برای کسانی که دوست دارند پس از یک روز پر از گشت و گذار و یا پشت سر گذراندن یک مهمانی در شب، آبتنی مختصری داشته باشند، خبرنگاران برخی از برترین هتل هایی که استخر را در فهرست امکانات خود دارند، معرفی می نماید.

معرفی 5 هتل با برترین استخرها در دنیا (بخش اول)

1. فری هند میامی، ایالات متحده آمریکا

با دکوراسیون دهه 1930 در منطقه میامی بیچ، فری هند بی شک یکی از باکلاس ترین ساختمان های منطقه را داراست. استخر هتل که به وسیله جایگاه های تاشو و درختان غول پیکر احاطه شده است، یکی از اصلی ترین دلایل برای انتخاب چنین محل دنجی برای اقامت است. باغ هتل خود فضاهای زیادی برای نشستن، شام خوردن و نوشیدن دارد. دکوراسیون شیک و جمع و جور و پر از وسایل قدیمی هتل نیز در خور توجه است. رستوران هتل فول سرویس بوده و همواره در منویش انواع غذاهای دریایی تازه و صدف قرار گرفته است.

2. هتل سوانکی مینت، کرواسی

این هتل بسیار مشهور در زاگرب، آگوست سال جاری توانست توجه ها را بیش از پیش به سمت خود جلب کند، جایی که این هتل به عنوان اولین هتل در مرکز کرواسی معرفی گردید که استخر را به مجموعه خود افزوده است. این استخر که در تراس واقع شده است، خنکای دلپذیری برای مسافران کلافه از گرمای شهر فراهم نموده و شاید آن ها را وسوسه کند که قبل از رفتن به ساحل، چند شبی بیشتر در آنجا اقامت نمایند.

البته، بقیه محیط اینجا نیز جاذبه های خاص خود را دارد؛ ساختمان هتل در گذشته یک کارخانه رنگرزی پارچه بوده که گرمای خورشید از تراس در کنار شاخ و برگ درختان، روی دیوارها می تابد. طراحی اتاق ها و خوابگاه ها و تخت های طبقاتی نیز ساده و شیک هستند.

3. هاستل پلاس برلین، آلمان

هاستل پلاس برلین یکی از برترین مکان ها برای گذراندن آخر هفته در شهر است. این مکان پشت خیابان وارشاور واقع شده است. دکوراسیون اتاق ها و سالن ها ساده هستند، اما سونا و استخر سرپوشیده هاستل پلاس که نسبتا بزرگ است، همه چیز را برای خستگی درکردن پس از یک شب سنگین در خود دارد. به همه این ها کلاس های رایگان یوگا در هر پنج شنبه را نیز بیافزایید.

4. هتل TOC بارسلونا، اسپانیا

حتی بدون داشتن یک استخر، TOC بارسلونا به قدری شیک و زیبا بود که بتوان به عنوان یک هتل مقرون به صرفه قیمت به آن نگاه کرد. سوئیت ها دو نفره بوده و محیطی ساده و جمع جوری را ارائه می نمایند و هر بالکن کوچک آن به نمایی از شهر ختم می گردد، اسباب و وسایل موجود در بخش های عمومی هتل، به سبک معاصر چیده شده اند. هتل هم چنین دارای کافه پر جنب و جوش و نیز آشپزخانه ای که غذای خود را طبخ کنید، است. استخر و تراس در پشت بام، چیزی است که TOC را از بقیه رقبا متمایز می سازد؛ با لبه های چوبی و سایبان هایش، استخر TOC برترین محل برای سپری کردن لحظات، پس از گردش در فروشگاه ها، کافه ها در اطراف لارامبا و محله گوتیک بارسلوناست.

5. هتل سانست دیستنیشن، پرتغال

این هتل صاحب سبک که در منطقه شلوغ لیسبون، کایس دو سوبر، قرار گرفته است، نمایی رو به رودخانه تاگوش و پل گلدن گیت پرتغال دارد. اتاق ها در این هتل به خوبی چیده شده اند، و تزئینات و کف چوبی، با تخت های دست ساز و پرده ها برای حفظ حریم خصوصی بیشتر نیز به چشم می خورد.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1501

به "معرفی 5 هتل با برترین استخرها در دنیا (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 5 هتل با برترین استخرها در دنیا (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید