ساپینتو خیلی هیجانی است ، می خواهیم روند استقلال بهتر گردد

به گزارش بازی ناتمام، تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل تراکتور و سپاهان، در سه هفته اخیر پیروز به پیروزی شده و همیت امر شاگردان ریکاردو ساپینتو را در سه امتیازی صدر جدول قرار داده است.

ساپینتو خیلی هیجانی است ، می خواهیم روند استقلال بهتر گردد

سعید مهری، هافبک میانی استقلال که یکی از ارکان اصلی و تاثیرگذار آبی پوشان در فصل جاری بوده در گفت و گو با خبرنگاران به تحلیل آخرین شرایط تیم و خودش پرداخت که مشروح آن را در ذیل می خوانید.

مهری درمورد علت سه پیروزی متوالی استقلال گفت: اعتقاد دارم قبل از آغاز جام جهانی، تیم ما برترین فوتبال را در ایران به نمایش می گذاشت و برترین تیم بودیم. بعد از جام جهانی مقداری به خاطر دلایلی که کادرفنی به میزان کافی درباره اش صحبت نموده افت کردیم. مصدوم زیاد داشتیم و مقداری از شرایط بازی فاصله گرفتیم اما هرچه می گذرد به روال خوب مان بازمی گردیم و حتی در حال بهتر شدن نسبت به شرایط قبل از جام جهانی هستیم.

او ادامه داد: 3 برد پیاپی نشان دهنده کار سخت، تمرین سخت و کوشش سخت مجموعه باشگاه، تیم، کادرفنی، بازیکنان است. همه خیلی زحمت کشیده تا بتوانند برترین عملکرد را داشته باشند و علت اصلی بردهای اخیر کوشش و زحماتی است که بازیکنان و کادرفنی در تمرینات و بازی ها کشیده اند.

هافبک استقلال درمورد اینکه آیا این روند ادامه خواهد داشت، گفت: حتما ادامه دار خواهد بود. هنوز نزدیک یک سوم بازی های لیگ به جای مانده و خیلی امتیاز مانده است. کارهای زیادی مانده که باید انجام بدهیم. همه کوشش ما ادامه دادن این روند و بهتر کردن آن است.

مهری درمورد خوب بازی گرفتن ریکاردو ساپینتو از خودش و کار کردن زیرنظر این مربی، شرح داد: آقای ساپینتو واقعا مربی خوبی است. هم خودش و هم کادرفنی اش خیلی زحمت می کشند. واقعا وقتی تیم ما خوب فوتبال بازی می نماید و خوب گل می زند، نشان دهنده زحمات، کوشش و برنامه ریزی های کادرفنی است. این برنامه ها را در تمرینات به بازیکنان می گویند و ما هم از جان و دل مایه می گذاریم تا به موفقیت برسیم. خیلی خرسندم با این مربی خیلی خوب و خوش قلب کار می کنم. ساپینتو خیلی هیجانی است و همین موضوع همواره به تیم ما یاری می نماید.

او درخصوص اینکه دستیار ساپینتو پس از بازی با نفت اظهار داشت طرفداران درمورد سعید مهری و آرش رضاوند منصف نیستند، گفت: این اتفاقات مربوط به گذشته است که نمی خواهم درموردش صحبت کنم. هرچه بود تمام شد و همه کوشش و تمرکز من برای بازی های آینده پیش روی استقلال است. همه سعی خود را می کنم تا نقش کوچکی در موفقیت تیم داشته باشم و بتوانم طرفداران را خرسند کنم.

هافبک استقلال درمورد اینکه آیا به حضور در تیم ملی فکر می نماید، شرح داد: صد در صد دعوت شدن به تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است. هر بازیکنی آرزو دارد بتواند پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند و چه افتخاری بالاتر از این . حتما من هم به این موضوع فکر می کنم اما الان همه تمرکز و کوششم این است که بتوانم برای استقلال مفید باشم، به این تیم یاری کنم و برترین نتایج را بگیریم . هر زمان هم برای دعوت به تیم ملی شانس داشته باشم سعی می کنم بیشترین استفاده را ببرم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1695

به "ساپینتو خیلی هیجانی است ، می خواهیم روند استقلال بهتر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو خیلی هیجانی است ، می خواهیم روند استقلال بهتر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید