ساکی: با شناسنامه خودم در لیگ برتر بازی می کنم، توجهی به شایعات خنده دار و مضحک ندارم

به گزارش بازی ناتمام، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت به شایعات خنده دار و مضحک توجه نمی کند و بابت بعضی مطالب منتشرشده به وسیله قانونی اقدام خواهد نمود.

ساکی: با شناسنامه خودم در لیگ برتر بازی می کنم، توجهی به شایعات خنده دار و مضحک ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در چند هفته گذشته بعضی از باشگاه های لیگ رجحان به صورت رسمی از فدراسیون فوتبال درخواست نموده اند که اطلاعات شناسنامه ای حسین ساکی بازیکن صنعت نفت آبادان مورد آنالیز قرار بگیرد و حتی این شایعه هم در خصوص وی مطرح شد که ساکی با شناسنامه فرد دیگری در لیگ ایران بازی می نماید.

حسین ساکی اما در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره این موضوع گفت: من توجهی به شایعات خنده دار و مضحک ندارم و بابت بعضی مطالب منتشر شده به وسیله قانونی اقدام خواهم کرد. متأسفانه بعضی دوست دارند حالا که صنعت نفت نتیجه می گیرد، تیم و من را وارد حاشیه نمایند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان توضیح داد: من با شناسنامه خودم در لیگ برتر بازی می کنم و حتی سابقه سه سال بازی در تیم جوانان و دو سال سابقه بازی در تیم امید را هم دارم. من در مسابقات جام جهانی جوانان و مقدماتی المپیک هم بازی کردم و هفت سال است که در لیگ برتر بازی می کنم. قبلاً هم آزمایش استخوان داده ام، ولی نمی دانم چرا بعضی دوست دارند مسائل دروغ را مطرح نمایند. اگر قرار باشد این مسائل را به من ربط بدهند قطعاً به وسیله قانونی اقدام می کنم. حتی در این زمینه با وکیلم نیز صحبت کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1478

به "ساکی: با شناسنامه خودم در لیگ برتر بازی می کنم، توجهی به شایعات خنده دار و مضحک ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکی: با شناسنامه خودم در لیگ برتر بازی می کنم، توجهی به شایعات خنده دار و مضحک ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید