قدیمی: میزبان مسابقات هاکی داخل سالن آسیا هستیم، دبیر فدراسیون به مرخصی رفته و شنبه برمی شود

به گزارش بازی ناتمام، رئیس فدراسیون هاکی گفت: دبیر فدراسیون به دلیل مسائل خانوادگی به مرخصی رفته و روز شنبه برمی شود.

قدیمی: میزبان مسابقات هاکی داخل سالن آسیا هستیم، دبیر فدراسیون به مرخصی رفته و شنبه برمی شود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

بهرام قدیمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در حاشیه نخستین جلسه نواب رئیس بانوان هیئت های استانی، درخصوص غیبت حسن اباذری دبیر فدراسیون و شایعه قهر کردن گفت: دبیر فدراسیون از مرخصی سالیانه خود استفاده نموده و از روز شنبه به فدراسیون می آید. انسجام و همدلی باید همواره باشد و او صلاحیت فنی را دارد، اما مسائل خانوادگی دارد و از روز شنبه برمی شود.

وی به اعزام نشدن تیم های ملی به مسابقات بین المللی اشاره نمود و اضافه کرد: در بخش داخل سالن حدود 8 سال اعزامی نداشتیم و قصد داریم سال آینده در مسابقات آسیا حضور پرقدرتی داشته باشیم و با توجه به اینکه ریاست هاکی داخل سالن آسیا به ایران واگذار شده است، ما باید بخش سالنی را توسعه بدهیم و در همه رده های داخل سالن آسیا عناوین اول تا چهارم را به دست آوریم.

رئیس فدراسیون هاکی درباره هاکی روی چمن گفت: نسخه اصلی ما هاکی روی چمن است که در بخش بانوان و آقایان توجه کافی نشده و مدیران کل تربیت بدنی استان ها باید ارتباط تنگاتنگی با فدراسیون و ورزش هاکی داشته باشند.

وی ادامه داد: ما امروز آمده ایم براساس صلاحیت فنی و شایسته سالاری و تقسیم کار بتوانیم در سال 1400 با سرمایه و بودجه اندکی که وزارت ورزش و کمیته المپیک در اختیار ما می گذارد، حضور شایسته ای در تمام مسابقات بین المللی و آسیا داشته باشیم.

قدیمی مطرح کرد: هاکی ابتدا باید در بازی های آسیایی حضور داشته باشد و سال آینده باید در جام قهرمانی آسیا آقایان و بانوان شرکت کند.

وی از استخدام مربی خارجی برای تیم ملی بانوان اطلاع داد و گفت: تیم های بانوان و آقایان 10 سال از مسابقات به دور بودند و باید مربی خارجی بیاوریم. سطح ما از هند، کره و ژاپن خیلی پایین نیست و می توانیم خودمان را نزدیک کنیم. در واقع باید کوشش کنیم، چون فاصله زیاد است.

رئیس فدراسیون هاکی به نتیجه تیم ملی والیبال بانوان در مسابقات کسب سهمیه المپیک اشاره نمود و گفت: والیبال چند سال فعالیت می نماید و لیگ منظم دارد، اما امروز مقابل قزاقستان 3 بر صفر باخت. باید به بانوان زمان دهیم و برای آقایان کوشش مان را خواهیم کرد و ما تا بازی های آسیایی باید در بخش آقایان حضور داشته باشیم.

وی همچنین از میزبانی ایران در مسابقات داخل سالن جوانان آسیا خبر و ادامه داد: پیگیر دریافت میزبانی جام جهانی داخل سالن در ارومیه هستیم تا نخستین دوره مسابقات داخل سالن جوانان آسیا را در ایران برگزار کنیم. همچنین مسابقات بانوان را پیشنهاد دادیم که در صورت منافات نداشتن با موازین شرعی میزبانی کنیم که در حال رایزنی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 126

به "قدیمی: میزبان مسابقات هاکی داخل سالن آسیا هستیم، دبیر فدراسیون به مرخصی رفته و شنبه برمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدیمی: میزبان مسابقات هاکی داخل سالن آسیا هستیم، دبیر فدراسیون به مرخصی رفته و شنبه برمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید