سن مارینو رتبه یک گردشگری اروپا را از آن خود کرد (تور ارزان اروپا)

به گزارش بازی ناتمام، یکی از کوچکترین کشورهای اروپا با پشت سر گذاشتن کل کشورهای این قاره، صنعت گردشگری را انگشت بر دهان گذاشت. بنا به گفته سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UNWTO) کشور سن مارینو تنها با 62 کیلومترمربع مساحت، توانسته است بیشتر از تمام کشورهای دیگر اروپا شمار گردشگران خود را افزایش دهد.

سن مارینو رتبه یک گردشگری اروپا را از آن خود کرد (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سازمان دنیای توریستی می گوید سن مارینو در ایتالیا پیروز شده است تا از سال 2016 تا 2017 بیش از 31 درصد رشد در صنعت توریستی اروپا تجربه کند. داده های این سازمان نشان می دهند که در سال 2017 بیش از 78 هزار توریست از این کشور سبز تماشا نموده اند. شاید با خود بگویید که این رقم به عنوان شمار توریستان یک کشور چندان بزرگ نیست ، ولی با در نظر گرفتن مساحت و جمعیت 33500 نفری این کشور، شاید نظرتان تغییر کند. به عبارت دیگر، شمار توریستانی که سال پیش به این کشور سفر نموده اند، بیشتر از دو برابر شمار خانواری بود که در این کشور زندگی می نمایند.

سال پیش خبری منتشر شد که ادعا می کرد ملت اینجا افرادی هستند که کمترین مقدار توریستان در اروپا آنها را می بینند. به نظر می رسد این خبر قلب توریستان زیادی را جریحه دار و آنها را تشویق به بازدید از سن مارینو نموده است.

یکی دیگر از ویژگی های منحصربه فرد این کشور که آن را از سایر کشورها متمایز می نماید، موقعیت جغرافیایی آن است. با یک نگاه کوچک به نقشه دنیا متوجه خواهید شد که سن مارینو کشوری است که در دل یک کشور دیگر قرار گرفته است. مادری که سن مارینو را در آغوش خود گرفته، ایتالیا است. با سه ساعت رانندگی می توان از فلورانس به این کشور در شمال شرق ایتالیا رسید.

برخلاف آنکه اینجا پنجمین کشور کوچک دنیا به لحاظ مساحت محسوب می گردد، ولی جاذبه های زیادی برای سرگرم کردن مهمانان خود دارد و آخرین ایالتی است که در داخل ایتالیا به صورت مستقل اداره می گردد و از همین رو یک تاریخچه غنی با خود به همراه داد. در واقع این مرکز تاریخی یکی از مهمترین میراث های دنیای یونسکو و نقاط توریستی اروپا محسوب می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 بهمن 1401 بروزرسانی: 6 بهمن 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1686

به "سن مارینو رتبه یک گردشگری اروپا را از آن خود کرد (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سن مارینو رتبه یک گردشگری اروپا را از آن خود کرد (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید