معرفی 7 برند مطرح و برترین رادیاتور پنلی و پره ای

به گزارش بازی ناتمام، برندهای مختلفی انواع رادیاتورها را فراوری و در بازار عرضه می نمایند. بعضی از محبوب ترین رادیاتورها انواع پنلی و پرده ای آن ها هستند. انتخاب برترین رادیاتور پنلی و پره ای برای تامین گرمایش محیط به خصوص در فصول سرد سال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برندهای ایران رادیاتور و بوتان از برندهای قدیمی هستند که بیشتر افراد آن ها را می شناسند. برندهای دیگری در کنار این فراوریی های قدیمی محصولات باکیفیت فراوری می نمایند. در این مقاله به معرفی 7 برند مطرح در زمینه فراوری رادیاتورهای پنلی و پره ای می پردازیم تا با سایر رادیاتورهای باکیفیت بازار نیز آشنا شوید.

معرفی 7 برند مطرح و برترین رادیاتور پنلی و پره ای

1. لورچ (LORCH)؛ از برندهای قدیمی فراوری نماینده رادیاتور در ایران

شرکت فراوریی لوچ از سال 1356 آغاز به فراوری لوازم خانگی نموده است. یکی از محصولات محبوب این برند، انواع رادیاتورهای پنلی و پره ای است. شرکت لورچ همیشه با بکارگیری نیروهای متخصص و بعلاوه به روزترین تکنولوژی ها همیشه محصولات باکیفیتی را در بازار عرضه می نماید. رادیاتور فولادی پنلی لورچ به وسیله خط فراوری تمام اتوماتیک مجهز شده از کشور ایتالیا فراوری می گردد و قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارد. از ویژگی های شاخص انواع رادیاتور شوفاژ لورچ راندمان حداکثری آن ها است.

بعلاوه لورچ امکان فراوری رادیاتور در طول و ارتفاع های مختلف به صورت سفارشی را برای کاربران فراهم نموده است. همه محصولات این برند با کیفیت رنگ بالا و پوشش منحصربه فرد نانو و رنگ سفید براق با چسبندگی بالا که مخصوص کارخانه لورچ است، فراوری می شوند. رنج قیمت رادیاتورهای برند لورچ فرق دارد و قیمت برترین رادیاتور پنلی آن نسبت به سایر محصولات موجود در بازار ارزان خواهد بود.

2. ایران رادیاتور (iranradiator)؛ یکی از محبوب ترین برندهای ایرانی

برند فراوری لوازم خانگی ایران رادیاتور کار خود را ابتدا با فراوری و ساخت رادیاتورهایی از جنس آلومینیوم در سال 1358 آغاز نموده است. این برند به مرور زمان به عنوان یکی از بزرگ ترین فراورینمایندگان پکیج و رادیاتور شناخته شد. در حال حاضر بخش بزرگی از برترین رادیاتور پکیج های بازار ساخت شرکت ایران رادیاتور هستند و ازاین رو این برند را می توان به عنوان یکی از برندهای مطرح ایران نام برد.

یکی از پرفروش ترین محصولاتی که به وسیله ایران رادیاتور فراوری می گردد، رادیاتورهای پره ای است که معمولا از جنس آلومینیوم هستند. از آنجایی که این رادیاتورها باردهی گرمایشی بسیار بالایی دارند، به عنوان برترین رادیاتور پنلی در بازار شناخته می شوند. محصولات ایران رادیاتور دارای استاندارد iso 9001-2000، اینرسی حرارتی پایین برای پاسخ سریع به هر تنظیم کنترل و وزن سبک است که جابه جایی و حمل آن ها را بسیار آسان می نماید. شما می توانید انواع پکیج پره ای ایران رادیاتور را با تعداد پره های مختلف سفارش دهید. هزینه رادیاتورهای سفارشی براساس قیمت پره رادیاتور و تعداد آن ها محاسبه می شوند.

3. رادیاتور بارلی؛ ساخت انواع رادیاتور با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه

شرکت سهند کارآزمای در سال 1384 برند بارلی را در زمینه فراوری تجهیزات گرمایشی راه اندازی کرد. رادیاتورهای بارلی در مدل پنلی طراحی، فراوری و به بازار عرضه می شوند. انواع رادیاتور پنلی بارلی از ورق فولادی به صورت پنل یک تکه طراحی و ساخته می شوند. یکی از ویژگی های رادیاتورهای بارلی، ظاهری شیک و مدرن آن ها است که آن ها را از سایر برترین برندهای رادیاتور متمایز می نماید. برند بارلی از برترین مکانیزم های حرارتی به منظور افزایش عملکرد هرچه بیشتر رادیاتورها استفاده می نماید.

بعلاوه محصولات بارلی با به کارگیری آلیاژ مناسب و نوع ساخت آن ها راندمان و بازدهی بسیار بالایی داشته و به راحتی محیط را گرم می نمایند. برای استفاده از این رادیاتورها بعلاوه می توانید از پکیج های بارلی برای تکمیل سیستم گرمایش محیط موردنظر خود بهره ببرید. برای مشاهده قیمت پکیج بارلی و رادیاتورهای این برند، پیشنهاد می کنیم وبسایت اپسیلون کالا را مشاهده کنید.

4. بوتان (butane)؛ برند قدیمی و باکیفیت ساخت لوازم خانگی و رادیاتور

شرکت بوتان در سال 1332 آغاز به فراوری لوازم خانگی و ساختمانی از جمله رادیاتور نموده است. این برند با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و تکنولوژی های به روز برترین انواع برترین رادیاتورها را از جمله رادیاتور پنلی و پره ای را فراوری می نماید. رادیاتورهای پنلی انرژی بسیاری کمی مصرف می نمایند و بدون سوزاندن اکسیژن، هوا را به برترین حالت ممکن گرم خواهند کرد.

برند های مختلفی در جهان در حال فراوری رادیاتور های پنلی هستند. بوتان به عنوان فراورینماینده برترین رادیاتور پنلی در ایران شناخته می گردد. محصولات این برند با استفاده از استفاده از رنگ الکترواستاتیک فراوری شده که ماندگاری بالایی دارند و به سادگی رنگ آن ها لب پر نخواهد شد. بعلاوه ضخامت پره های رادیاتور بوتان به گونه ای است که بر اثر ضربه های معمولی دچار آسیب نمی شوند.

5. رادیاتورهای دمیرتاش؛ فراوری مشترک دو کشور ترکیه و ایران

رادیاتورهای پنلی دمیرتاش فراوری مشترک ایران و ترکیه هستند که مطابق استانداردهای ملی و جهانی ساخته شده اند. این رادیاتور ها با کمترین حجم آبگیری، بازدهی بسیار مناسبی دارند. رادیاتورهای دمیرتاش در ابعاد مختلفی فراوری می شوند که کوچک ترین سایز آن 40 در 200 سانتی متر است.

همه رادیاتورهای پنلی تاش تحت استاندارد کیفی EN442 اروپا فراوری می شوند و با استفاده از دستگاه های اتوماتیک، در شرایط تحت فشار، 13 بار تست خواهند شد. ورق های به کار رفته در رادیاتورهای پنلی تاش از جنس فولاد آلیاژی ST12 و تحت استاندارد EN10130, DC01 هستند. قابلیت باز شدن قاب های کناری و توری روی رادیاتور، امکان تمیز کردن رادیاتور تاش را در فواصل مورد احتیاج به راحتی فراهم خواهد نمود.

6. رادیاتور آی پن؛ ساخته شدن در کارخانه بوتان تحت لیسانس کشور ترکیه

رادیاتورهای آی پن محصول مشترک کشور ایران و ترکیه است که به وسیله کارخانه بوتان تحت لیسانس کشور ترکیه فراوری می گردد. برای تامین گرمایش محیط در کوتاه ترین زمان، رادیاتور آی پن از برترین گزینه ها به شمار می رود. بازده حرارتی بالا، کیفیت ساخت مناسب، بدنه بادوام و مقاوم، نصب سریع و راحت، صرفه جویی در مصرف انرژی و طراحی زیبا و مدرن را می توان از مهم ترین ویژگی های رادیاتور آی پن دانست.

7. سپاهان؛ فراوری تجهیزات گرمایشی باکیفیت و ارزان

رادیاتور سپاهان از دیگر تجهیزات گرمایشی باکیفیت و ارزان است که در بازار تاسیساتی ایران به عنوان یکی از برترین رادیاتورها شناخته می گردد. رادیاتورهای برند سپاهان از کیفیت بسیار بالا، امکانات منحصربه فرد و راندمان گرمایشی بسیار خوبی برخوردارند. وجود دو مبدل حرارتی برای انتقال حرارت، امکان نصب شیرهای ترموستاتیک، اینرسی حرارتی بسیار پایین، طول عمر بالا و دوام بالای قطعات از ویژگی های مهم رادیاتور سپاهان بوده که این رادیاتورها را در بازار محبوب نموده است.

مقایسه و خرید برترین رادیاتورهای برندهای معتبر از وبسایت اپسیلون کالا

در این مقاله، 7 برند برتر و مطرح رادیاتور پنلی و پره ای معرفی شدند. انتخاب برترین رادیاتور برای تامین گرمایش محیط احتیاجمند ارزیابی دقیق احتیاجها و شرایط محیط است. از برند های مطرح مانند لورچ، ایران رادیاتور، بارلی، بوتان، دمیرتاش، رادیاتور آی پن و سپاهان می توانید برای انتخاب رادیاتور پنلی و پره ای مناسب بهره ببرید. هر یک از این برندها ویژگی ها و مزایای منحصربه فردی دارند که گرمای مطلوب محیط را تامین خواهند کرد.

برای مقایسه و خرید این رادیاتورها می توانید به وسیله وبسایت اپسیلون کالا اقدام کنید. اپسیلون کالا یکی از برترین فروشگاه های آنلاین برای خرید انواع رادیاتور، پکیج و سایر لوازم مربوط به سرمایش و گرمایش است که باکیفیت ترین محصولات را با برترین قیمت عرضه می نماید. این فروشگاه آنلاین امکان ارسال کالاها به سراسر کشور را فراهم نموده است. برای مشاهده کالاهای این مجموعه و خرید آنلاین وارد سایت به آدرس (epsilonkala.com) شوید.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق
انتشار: 25 مهر 1402 بروزرسانی: 25 مهر 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1782

به "معرفی 7 برند مطرح و برترین رادیاتور پنلی و پره ای" امتیاز دهید

3 کاربر به "معرفی 7 برند مطرح و برترین رادیاتور پنلی و پره ای" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 7 برند مطرح و برترین رادیاتور پنلی و پره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید