سوئیت فرست کلاس هواپیمایی امارات با طراحی داخلی مرسدس بنز

به گزارش بازی ناتمام، سوئیت فرست کلاس امارات با طراحی مرسدس بنز

هواپیمایی امارات در نمایشگاه صنایع هوایی دبی از سوئیت های فرست کلاس نو خود رونمایی کرد. پرواز فرست کلاس امارات به علت خدمات و امکانات رفاهی منحصربفرد از شهرتی جهانی برخوردار است؛ اما امارات با ارائه این سوئیت های لوکس و مجلل، حد و حدود پرواز فرست کلاس را فراتر از تصورات ما برده است. طراحی داخلی سوئیت فرست کلاس امارات از طراحی داخلی مرسدس بنز الهام گرفته شده است و در واقع، این کلاس پروازی حاصل همکاری برند لوکس اتومبیل سازی مرسدس بنز و هواپیمایی امارات به شمار می رود. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا در خصوص این سوئیت های لاکچری بیشتر بدانیم.

سوئیت فرست کلاس هواپیمایی امارات با طراحی داخلی مرسدس بنز

سوئیت فرست کلاس امارات

نمایشگاه صنایع هوایی دبی یا دبی ایرشو (Dubai Air Show) هر دو سال یکبار در شهر دبی امارات متحده عربی برگزار می گردد و نوترین محصولات، خدمات و فناوری های مرتبط با صنعت هواپیمایی در آن معرفی می گردد. در نمایشگاه 2017 که در ماه نوامبر برگزار گردید سوئیت فرست کلاس امارات توانست تمام توجهات را به خود جلب کند. هواپیمایی امارات در نمایشگاه سال جاری از سوئیت های فرست کلاس نو خود رونمایی کرد. این سوئیت ها در هواپیمای بوئینگ 777-300 ای آر طراحی شده اند و تصوری نو از تجمل و رفاه در سفر هوایی را به جهانیان عرضه می نمایند.

سر تیم کلارک، رئیس شرکت هواپیمایی امارات در مصاحبه ای بیان کرد: خدمات ارائه شده در طول پرواز نقطه قوت و علت اصلی معروفیت برند ما به شمار می رود. طراحی داخلی نو بوئینگ 777 که در این نمایشگاه ارائه شد بخشی از فرهنگ هواپیمایی امارات است. امارات همواره سرمایه گذاری های کلانی برای کسب رضایت 100% مسافران خود انجام می دهد.

هواپیمایی امارات در این نمایشگاه اعلام نموده که قرار است 40 فروند هواپیمای دریم لاینر بوئینگ 787-10 به ارزشی بالغ بر 15 میلیارد دلار خریداری کند. انتظار می رود نخستین هواپیمای دریم لاینر این هواپیمایی در سال 2022 تحویل این ایرلاین گردد.

هواپیمایی امارات مدت هاست که پروازهای فرست کلاس بی نظیری را به مسافران خود ارائه می نماید و هربار با خدمات و امکانات منحصربفرد، سطح این کلاس پروازی را بالاتر می برد. پیش از این پرواز فرست کلاس امارات با دیوارهای بلند در اطراف هر جایگاه فضایی کاملا اختصاصی برای هر مسافر ایجاد می کرد، اما در طراحی نو این فضا به یک سوئیت کامل تبدیل شده است. علاوه بر سوئیت فرست کلاس امارات، در کابین بیزنس کلاس و اکونومی این هواپیما نیز جایگاه های نو قرار داده شده و سیستم های تفریح نوی به آن ها اضافه شده است.

طراحی داخلی برگرفته از مرسدس بنز

به گفته مسئولین این ایرلاین، طراحی سوئیت فرست کلاس امارات در واقع الهام گرفته از مرسدس بنز و به ویژه مرسدس بنز کلاس اس است. این سوئیت ها فضای بسیار بزرگی دارند، به طوری که در هر هواپیما تنها 6 سوئیت فرست کلاس وجود خواهد داشت. پرواز فرست کلاس امارات پیش از این نیز با دیوارهای حائل بین جایگاه ها، حریم خصوصی مناسبی برای مسافران ایجاد می کرد. اما در سوئیت های نو امارات فضایی کاملا محصور در اختیار هر مسافر قرار می گیرد و این فضا در واقع یک سوئیت کامل و اختصاصی با کلیه امکانات رفاهی هستند.

ویژگی های سوئیت فرست کلاس امارات

هر سوئیت بیش از دو متر طول و نزدیک به دو متر ارتفاع دارد و فضایی بزرگ و اختصاصی برای هر مسافر فراهم می نماید. در هر ردیف سه سوئیت وجود دارد و یکی از این سوئیت ها به ناچار بدون پنجره خواهد بود. اما هواپیمایی امارات برای این مشکل نیز تمهیداتی اندیشیده است و قرار است از پنجره های مجازی استفاده کند!

جایگاه های راحت و جادار هر سوئیت کاملا به عقب خم می شوند و به تختخوابی با ابعاد تقریبی 2 متر طول و 70 سانتیمتر عرض تبدیل می شوند. در هر سوئیت فرست کلاس امارات یک صفحه نمایش ال سی دی 32 اینچی، کنترل دمای اختصاصی و یک جفت هدفون صداگیر وجود دارد.

مسافران فرست کلاس می توانند به وسیله چت ویدئویی با مهمانداران تماس بگیرند و غذا و نوشیدنی سفارش بدهند. با این حال، یک مینی بار مملو از غذا، اسنک و نوشیدنی نیز در هر سوئیت واقع شده است.

در این تصویر می توانیم فضای بیرونی هر سوئیت را ببینیم. تصاویری از درخت بیابانی کهور به زیبایی هر چه تمام تر در دیواره کابین نقش بسته است. درخت کهور درختی همواره سرسبز است که در منطقه ها بیابانی از جمله ایران و امارات متحده می روید.

البته برای بیشتر ما که شاید امکان استفاده از پرواز فرست کلاس را نداشته ایم نیز خبر خرسند نماینده ای وجود دارد. هواپیمایی امارات قسمت های بیزنس کلاس و اکونومی این هواپیما را نیز بازسازی نموده است. کابین بیزنس کلاس نو امارات دارای 42 جایگاه تختخواب شو است. روکش چرمی جایگاه ها با دوخت های الماسی تزئین شده اند و یادآور جایگاه های لوکس مرسدس بنز کلاس اس هستند. در مقابل هر جایگاه بیزنس کلاس صفحه نمایش ال سی دی 23 اینچ و یک مینی بار اختصاصی وجود دارد.

در قسمت اکونومی نیز در مجموع 306 جایگاه با روکش چرم و پارچه وجود دارد. پورت یو اس بی برای شارژ موبایل و سایر دستگاه های الکترونیکی و امکان خم شدن جایگاه ها تا حدود 15 سانتیمتر از ویژگی های کابین اکونومی امارات است. در مقابل هر جایگاه یک صفحه نمایش لمسی 13 اینچی نیز وجود دارد.

سوئیت فرست کلاس امارات در نمایشگاه صنایع هوایی 2017 دبی به نمایش گذاشته شد و اولین پرواز هواپیمای بوئینگ 777 با این طراحی نو در تاریخ 1 دسامبر 2017 به مقاصد ژنو سوئیس و بروکسل بلژیک اجرا شده است.

منبع: businessinsider.com

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1511

به "سوئیت فرست کلاس هواپیمایی امارات با طراحی داخلی مرسدس بنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوئیت فرست کلاس هواپیمایی امارات با طراحی داخلی مرسدس بنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید