سوپر ویزای کانادا

به گزارش بازی ناتمام، جهت دریافت مشاوره در خصوص سوپر ویزای کانادا با خبرنگاران تماس بگیرید.

سوپر ویزای کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

از اول دسامبر 2011، والدین و پدر عظیم و مادر عظیم ها که در ایران زندگی می کنند می توانند به وسیله اخذ سوپر ویزا به تماشا بستگان خود در کانادا بروند. این ویزا این امکان را به والدین و پدر عظیم و مادر عظیم های شهروندان کانادایی و مقیمان دائم می دهد که به مدت دو سال به کانادا سفر کنند. بازتماشامایندگان می توانند چندین سفر بدون درخواست ویزای مجدد در این مدت به کانادا را داشته باشند و سوپر ویزا به مدت 10 سال اعتبار دارد.

الزامات اخذ سوپر ویزای کانادا

با این حال الزامات زیر باید جهت واجد شرایط بودن سوپر ویزا اعمال گردد:

1. درخواست طرح بیمه سوپر ویزا : برای واجد شرایط شدن، بازتماشاماینده باید ابتدا طرح بیمه نامه پزشکی کانادا با اعتبار حداقل یک سال و سقف پوشش بیمه حداقل 100000 دلار خریداری نماید. بیمه سوپر ویزا باید برای هر بار ورود به کانادا معتبر باشد و در صورت درخواست افسر مهاجرت در فرودگاه قابل ارائه باشد.

2. تعهد حمایت مالی : کودک یا نوه متقاضی باید تعهد مالی جهت حمایت و نگهداری از والدین خود یا پدر عظیم و مادر عظیم خود داشته باشد و حداقل عایدی قید شده در جدول زیر را داشته باشد : (این مبالغ هر سال به وسیله اداره مهاجرت اعلام می شوند.)

تعداد اعضای خانواده حداقل عایدی برای کودک یا نوه ای که تعهد مالی را تعهد می نماید
1 (کودک یا نوه به تنهایی زندگی می نماید) 24949$
2 نفر 31061$
3 نفر 38185$
4 نفر 46362$
5 نفر 52583$
6 نفر 59304$
7 نفر 66027$
بیش تر از 7 نفر، به ازای هر شخص اضافی جمع گردد 6723 $

3. معاینه پزشکی : متقاضیان بایستی مدیکال تست را به وسیله یکی از پزشکان مشخص شده در فهرست کانادا انجام دهد. برای پیدا کردن پزشک مورد تأیید در شهر و کشورتان می توان از فهرست زیر استفاده نمایید.

نام دکتر شهر تلفن آدرس
نازیلا کرمی / پویا دانشور اصفهان 03116260067 خیابان وحید، ساختمان جزیره، پلاک 303، واحد 3
ایرج ناظم مشهد 05112250910 خیابان چمران، شماره 123
محمود واحد شیراز 07132304671 سی متری سینما سعدی، تقاطع صاحب دیوانی، مرکز پزشکی دژبد
رضا فرخی تهران 02188006514 / 09121237702 خیابان سپهبد قرنی، بیمارستان آراد
فریبا مقصودیان تهران 02188042614 / 02188609838 خیابان یوسف آباد، ساختمان ماهان، شماره 458
محمدرضا رهواریان تهران 02188739682 / 02188517639 خیابان مطهری، خیابان سرافراز، خیابان دوم، پلاک 16، واحد 1
آرشانوش پورمند تهران 02122025958 خیابان جردن، ساختمان صبا، پلاک 152
محمدرضا ابراهیمی راد تهران 09123069757 خیابان ولیعصر، خیابان توانیر، بیمارستان دی

مدارک لازم برای اخذ سوپر ویزای کانادا

برای سوپر ویزا که مخصوص پدر و مادر و پدر عظیم و مادر عظیم است باید موارد زیر را ارائه نمایید :

- یک تعهدنامه از حمایت مالی شما از والدین یا پدر عظیم و مادر عظیم برای اقامت آنها در کانادا نوشته و امضا نموده

- اثبات این موضوع که مقدار عایدی شما بر اساس LICO برای تعداد کل افراد خانواده از جمله والدین بازتماشاماینده و پدر عظیم و مادر عظیم کافی و مناسب است

نباید فراموش کنید که اطلاعاتی که در این جا بیان شد تنها به اسم راهنما است و به شما یاری می نماید که چگونه دعوت نامه خود را بنویسید. برخی از دفاتر ویزا ممکن است از شما درخواست کنند که دعوت نامه تان را نزد اسناد رسمی جهت امضا ببرید.

چه کسانی شرایط لازم جهت اخذ سوپر ویزا را ندارند؟

- سایر اعضای خانواده از جمله برادر، خواهر، عمو، عمه و سایر نسبت های خانوادگی مشمول این ویزا نمی باشند.

- والدین و پدر عظیم و مادر عظیم مهاجرین کانادا شامل این ویزا نمی شوند، کسانی که اقامت دائم دارند واجد شرایط هستند.

- بازتماشامایندگانی که قصد اقامت در کانادا را دارند واجد شرایط نیستند. این ویزا برای بازتماشامایندگانی که قصد دارند تنها به صورت موقت و برای مدت اقامت دو سال در نظر گرفته شده است.

- بازتماشامایندگانی که بدون بیمه باشند یا در بیمه آن ها موارد شرح داده شده مثل: مدت اعتبار، سقف پوشش بیمه ای لازم را ندارد واجد شرایط نیستند.

- بازدیدگنندگانی که به دلایلی در ویزای توریستی آنها شرح داده شده است که اجازه ورود به کشور کانادا را ندارند نمی توانند سوپر ویزا هم دریافت کنند.

سوپر ویزای کانادا چه شرایطی دارد؟

همانطوری که قبلا ذکر شد، سوپر ویزای کانادا، یک اجازه اقامت موقت مولتی برای والدین، پدر عظیم و مادر عظیم است که می توانند به مدت طولانی حداکثر به مدت دو سال در کانادا اقامت داشته باشند و حتی بعد از به اتمام رسیدن اعتبار پاسپورت، فرد متقاضی می تواند تنها با یک درخواست ساده از شرایط سوپر ویزای کانادا برخوردار گردد.

برای درخواست سوپر ویزای کانادا شما باید واجد شرایط باشید و مدارک زیر را آماده داشته باشید:

- پدر و مادر یا مادر عظیم و پدر عظیم یک شهروند کانادایی یا اقامت دائم کانادا باشید.

- داشتن دعوت نامه امضا شده از طرف فرزند یا نوه خود که شما را به کشور کانادا دعوت نموده با این محتوا : تعهد پشتیبانی مالی برای مدت زمان اقامت شما، فهرست و تعداد افراد خانواده شخص دعوت کننده، یک نسخه کپی از مدرک شهروندی کانادا یا اقامت دائم فرد

- داشتن بیمه خدمات درمانی از یک شرکت بیمه کانادایی: این بیمه بایستی حداقل 1 سال از تاریخ ورود اعتبار داشته باشد و با پوشش درمانی حداقل صد هزار دلار به همراه تأییدیه مبلغ پرداخت شده بیمه پزشکی باشد.

- شما باید برای درخواست این ویزا، خارج از کشور کانادا باشید تا اجازه ورود به کشور کانادا را دریافت نمایید.

- آزمایشات پزشکی مربوط به مهاجرت را انجام داده باشید.

- شما باید مدارکی داشته باشید که نشان دهنده قصد ترک کشور کانادا پس از به اتمام رسیدن مدت زمان بازدیدتان دارید: روابط خانوادگی محکم، بستگان نزدیک، شرایط مالی، ثبات مالی و سیاسی کشور شما و ...)

شرایط دعوت کننده در سوپر ویزای کانادا چیست؟

فرد دعوت کننده باید نشان دهد که می تواند از نظر مالی از پس هزینه های مالی والدین یا پدر عظیم و مادر عظیمش بر آید و پشتیبان مالی آن ها خواهد بود. فرزند یا نوه ای که شما را به کشور کانادا دعوت می نماید بایستی ثابت کند که از پس حداقل عایدی لازم خانواده بر می آید. برای اثبات این موضوع، شخص دعوت کننده بایستی این مدارک را ارائه دهد: اطلاعیه ارزیابی (NOA) یا T4/T1 برای جدیدترین سال مالیاتی، ته چک های بیمه کار، نامه اشتغال به کار که شامل حقوق و تاریخ استخدام، فیش حقوقی و بیانیه بانک (صورتحساب بانکی)

بر اساس آخرین به روز رسانی اداره مهاجرت کانادا، فرد دعوت کننده برای سوپر ویزا بایستی حداقل دارای عایدی سالیانه 24000 دلار کانادا باشد.

ویزای مولتی کانادا بدون شینگن به چه صورت است؟

برای دریافت سوپر ویزای کانادا چه کار کنیم؟

پس از تهیه مدارک قید شده در بخش شرایط سوپر ویزا، شما می توانید به دو صورت کتبی یا آنلاین برای درخواست ویزا اقدام نمایید. برای درخواست ویزایتان می توانید به نزدیک ترین مرکز درخواست ویزا (VAC) مراجعه نمایید. برترین روش درخواست ویزا به صورت آنلاین است زیرا شما نیازی به پرداخت هزینه پیک و نگرانی درباره زمان تحویل مدارک نخواهید داشت و بعلاوه برنامه های آنلاین سریع تر پردازش می شوند. در صورتی که در پرونده تان نواقصی وجود داشته باشد به صورت آنلاین به شما اعلام می گردد و می توانید آن ها را به سرعت برطرف نمایید. مستقیما می توانید شرایط پرونده تان را به صورت آنلاین چک نمایید. بعد از انجام فرایند آنلاین شما باید برای انجام آزمایشات بیومتریک (انگشت نگاری و عکس) به صورت آنلاین هزینه را پرداخت نموده و درخواست بیومتریک خود را ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست بیومتریک، برای شما نامه ای ارسال می گردد که در آن قید شده که چه موقع و کجا برای انجام بیومتریک مراجعه نمایید. پس از انجام بیومتریک، امکان این وجود دارد که هنگام آنالیز پرونده شما، از شما تقاضای مدارک بیش تر مانند دریافت گواهی پلیس، انجام مدیکال تست و یا مصاحبه کنند. پس از آنالیز فرایند شما، مدارک اصلی به شما بازگردانده می گردد. در صورت تأیید درخواست شما، ویزای کانادا در گذرنامه شما صادر می گردد.

مدت اعتبار سوپر ویزای کانادا چقدر است؟

مدت اعتبار سوپر ویزای کانادا ده سال است اما دارنده ویزا تنها می تواند در هر بازدید از کشور کانادا به مدت 2 سال در این کشور اقامت داشته باشد. توجه داشته باشید که این ویزا بر اساس تاریخ اعتبار پاسپورت شخص متقاضی صادر می گردد و چون پاسپورت های ایرانی دارای 5 سال اعتبار است بنابراین اعتبار سوپر ویزای کانادا برای دارنده پاسپورت ایرانی به مدت پنج سال خواهد بود.

هزینه دریافت سوپر ویزای کانادا چقدر است؟

هزینه تنها برای ثبت پرونده ویزا حدود 100 دلار کانادا است. این هزینه تنها شامل ثبت پرونده ویزا در سیستم است. هزینه کلی برای سوپر ویزای کانادا بستگی به شرایط متقاضی پرونده دارد و بهتر است برای اطلاع کامل از آن با مشاورین شرکت خبرنگاران تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی از شرایط اخذ و مدارک ویزای توریستی کانادا کلیک کنید.

منبع: پرواز نیکان
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1208

به "سوپر ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپر ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید