سیدجلال تکذیب کرد؛خداحافظی نمی کنم!

به گزارش بازی ناتمام، هر چند وقت یک بار شایعه خداحافظی سیدجلال از فوتبال در خاتمه فصل جاری اعلام می گردد که کاپیتان سرخ ها یا در این مورد سکوت نموده یا اخبار مربوط در این خصوص ر ا تکذیب نموده است.

سیدجلال تکذیب کرد؛خداحافظی نمی کنم!

کاپیتان پرسپولیس در تازه ترین مصاحبه با رسانه باشگاه درباره شایعه خداحافظی اش از فوتبال می گوید: اصلاً بحث خداحافظی من از فوتبال وجود ندارد و تا جایی که بتوانم به کارم ادامه خواهم داد. تنها دغدغه فکری من در حال حاضر حل مسائل باشگاه پرسپولیس است.

او ادامه داد: به هرحال همه می دانند که پرسپولیس با چه مسائلی دست و پنجه نرم می نماید، اما همه باید کوشش نمایند تا مسائل رفع گردد. نباید به دلیل اختلافاتی که وجود دارد کار باشگاه عقب بیفتد، بلکه در این شرایط باید بدون توجه به اختلاف نظرها، همه کوشش نمایند تا مسائل پرسپولیس رفع گردد. هیأت مدیره هم باید با کوشش مسائل را رفع کند.

کاپیتان تیم پرسپولیس اضافه نمود: همه باید در کنار هیأت مدیره باشند تا مسائل رفع گردد. آقایان رسول پناه و هاشمی زحمت زیادی می کشند و امیدوارم کارها را به خوبی انجام دهند. طرفداران هم در این شرایط از پرسپولیس حمایت نمایند و اجازه ندهند بعضی ها از شرایط پرسپولیس سوءاستفاده نمایند. مطمئناً باید همه کارها را به خوبی انجام دهند تا افرادی که حرف های بی فایده می زنند جواب شان را بگیرند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 422

به "سیدجلال تکذیب کرد؛خداحافظی نمی کنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال تکذیب کرد؛خداحافظی نمی کنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید