قلعه نویی در پی طلسم شکنی مقابل مجیدی

به گزارش بازی ناتمام، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال و گل گهر در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می فرایند.

قلعه نویی در پی طلسم شکنی مقابل مجیدی

به گزارش خبرنگاران، استقلال هفته گذشته با توقف مقابل نساجی 2 امتیاز ارزشمند را از دست داد و تفاضل امتیازش با پرسپولیس به عدد 3 کاهش یافت. امیر قلعه نویی تا به امروز نتوانسته فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی استقلال شکست دهد. بازی رفت این دو تیم از حاشیه های زیادی برخوردار بود. پیش از شروع بازی خارجی های استقلال به علت مسائل تضمین بانکی نتوانستند برای استقلال بازی نمایند و این قضیه تنها چند دقیقه پیش از بازی به استقلالی ها خبر داده شد و ملاقات با نتیجه 0-0 به سرانجام رسید.

استقلالی ها هم پس از این ملاقات از اریک باگناما، مهاجم گابنی شکایت کردند چرا که معتقدند بودند این بازیکن تعداد بازی ملی کافی برای حضور در فوتبال ایران را ندارد و آبی ها مدعی بودند گل گهری با جعل برای این بازیکن کارت بازی گرفته اند و کمیته انضباطی هم در این پرونده شکایت رای بر 3-0 شدن بازی داد.

امیر قلعه نویی پس از بازی این دو تیم در نیمه نهایی جام حذفی به علت بیان صحبت هایی تند چندین ماه از حضور در فوتبال محروم شد و به علت محرومیت چند هفته ابتدایی این فصل را از دست داد. همین اتفاقات و ارتباطات نه چندان خوب قلعه نویی و مجیدی این بازی را به یک ملاقات بسیار حساس برای دو تیم تبدیل نموده است چرا که گل گهری ها معتقدند پیگیری های استقلال باعث شده تا 7 امتیاز از این تیم کسر گردد و این بازی به معنای واقعی کلمه یک نبرد حیثیتی است. استقلال با 48 امتیاز در صدر جدول حضور دارد. گل گهر با 32 امتیاز در رتبه پنجم حضور دارد.

سرمربی گل گهر امیدوار است بالاخره بتواند سرمربی جوان استقلال را شکست بدهد. امیر قلعه نویی امیدوار است در بازی روز یکشنبه بتواند به اولین پیروزی خود برابر فرهاد مجیدی برسد. امیر قلعه نویی به عنوان پر افتخارترین مربی لیگ برتر تا کنون به عنوان سرمربی سپاهان و گل گهر 5 بار روبروی فرهاد مجیدی قرار گرفته است که حاصل آن 4 شکست و یک تساوی بوده است که اصلا نتایج خوبی برابر شاگرد سابق خود محسوب نمی گردد.

حالا امیر قلعه نویی امیدوار است روز یکشنبه در هفته بیست و یکم لیگ برتر بتواند استقلال را شکست بدهد تا هم گل گهر به کسب سهمیه آسیایی نزدیک تر بگردد و هم او بتواند طلسم نبردن فرهاد مجیدی را باطل کند. در این بین ذکر این نکته لازم است که استقلال تنها تیم بدون شکست لیگ است و پیروزی برابر این تیم کار ساده ای محسوب نمی گردد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: بازی با استقلال هم یک فینال مانند چند بازی قبل ما است. امیر قلعه نویی پیش از ملاقات گل گهر مقابل استقلال در نشست خبری حاضر شد. قلعه نویی گفت: این هم یک فینال مانند چند بازی قبل ما است. شرایط جدول هم برای ما و هم برای آن ها حساس است. ما می خواهیم به تیم های بالاتر نزدیک شویم و تیم های پایین تر نیز ما را تعقیب می نمایند.

وی اضافه کرد: استقلال در کورس قهرمانی است و به این امتیاز احتیاج دارد. امیدوارم بازی خوبی برگزار گردد. از تک تک بازیکنان مان تشکر می کنم به خاطر اینکه در این 4 هفته زحمات زیادی کشیدند. به خصوص بعد از آن اتفاقی که افتاد، شاید کمتر تیمی می توانست برگردد ولی با لطف خدا و اهل بیت (ع) این بچه ها با تلاشی که داشتند، مجموعه خوب باشگاه گل گهر و همکارانمان توانستیم تا حدودی خودمان را بازیابی کنیم و نتایج خوبی بگیریم. از 4 بازی گذشته 10 امتیاز گرفتیم و شرایط مان بهتر شده است.

سرمربی گل گهر توضیح داد: در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم. امیدوارم بچه ها فرامین تاکتیکی را در نظم و ساختار دفاعی به نحو احسن انجام بدهند و بعلاوه از موقعیت هایی که به دست می آوریم نهایت استفاده را ببرند.

قلعه نویی در مورد غایبان تیمش در بازی با استقلال گفت: نه. ما هفته های گذشته هم محروم و هم مصدوم داشتیم اما خداراشکر برای این بازی همه بازیکنان ما هستند. آن دو نفری هم که محروم بودند در خدمت تیم هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1513

به "قلعه نویی در پی طلسم شکنی مقابل مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی در پی طلسم شکنی مقابل مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید