شرایط تازه ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی 1403، 1402 ، نحوه ثبت نام دانش آموزان میان پایه

به گزارش بازی ناتمام، ثبت نام مدارس از روز گذشته اول تیرماه شروع شده است و والدین می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام نمایند.

شرایط تازه ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی 1403، 1402 ، نحوه ثبت نام دانش آموزان میان پایه

به گزارش خبرنگاران، والدین می توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir ضمن احراز محل سکونت خود، فهرست دانش آموزان را کنترل نمایند و چنانچه نام فرزند آنها در فهرست نبود، به مدرسه محل تحصیل دانش آموز اطلاع دهند.

برای ثبت نام میان پایه یعنی کلیه پایه ها به جز مقطع اول ابتدایی، هفتم و دهم متوسطه، در صورت عدم درخواست جابجایی به مدرسه تازه، احتیاج به اقدام دیگری نیست و ثبت نام دانش آموز به صورت اتوماتیک انجام می گردد.

بعلاوه پیش ثبت نام پایه های اول و هفتم به وسیله گزینه پیش ثبت نام در پنجره واحد آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir در حال اجرا است و ثبت نام پایه دهم پس از اتمام راهنمایی تحصیلی شروع می گردد.

بر اساس آنچه در کانال اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در پیغام رسان شاد درج شده است، زمان ثبت نقل و انتقال مدارس و نیز پرداخت هزینه کتاب و بیمه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1748

به "شرایط تازه ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی 1403، 1402 ، نحوه ثبت نام دانش آموزان میان پایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تازه ثبت نام مدارس برای سال تحصیلی 1403، 1402 ، نحوه ثبت نام دانش آموزان میان پایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید