علیرضابیگی: امام(ره) با تکیه بر مردم در برابر استکبار ایستاد

به گزارش بازی ناتمام، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امام خمینی (ره) همواره کار مردم را به مردم می سپرد و توجه ایشان همواره بر اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه بود.

علیرضابیگی: امام(ره) با تکیه بر مردم در برابر استکبار ایستاد

احمد علیرضا بیگی در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت مرور وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) توسط مسئولان بیان نمود: فرار رسیدن ارتحال حضرت امام خمینی (ره) فرصتی است برای پاسداشت آرمان های امام راحل. حضرت امام خمینی (ره) با ویژگی های معنوی خویش و از همه مهم تر توجه به کوخ نشینان و افراد کم توان جامعه قلوب میلیون ها ایرانی را به خود جلب کرده و در دل های ما جا دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با ویژگی های شخصیتی بالای خود توانست قدرتی را خلق کند تا در برابر اهریمن که پشتوانه آن نظام سلطه بود بایستد و شالوده یک نظام الهی و اسلامی را طراحی کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی شرح داد: در شرایطی که امروز ما در آن قرار گرفته ایم و در حوزه های مختلف در حال رویارویی با نظام سلطه هستیم رجوع به وصیتنامه حضرت امام خمینی (ره) برای تمام مسئولان و افراد جامعه ضروری است. حضرت امام خمینی (ره) توانست قدرتی را خلق کند که همچنان پایدار مانده و در رویارویی با نظام سلطه همچنان پشتوانه ملت ایران است این نظام الهی در طول این چهار سال نه تنها از بین نرفت، بلکه با قدرت و نشاط بیشتری امروز به راه خود ادامه می دهد.

علیرضا بیگی در ادامه با اشاره به توصیه های حضرت امام خمینی (ره) در خصوص توجه به اقشار آسیب پذیر و مستضعف جامعه بیان نمود: یکی از ویژگی های حضرت امام خمینی (ره) این بود که همواره کار مردم را به خود مردم می سپرد و در شرایط سخت بر مردم تکیه می کرد. امروز نیز با توجه به شرایط سخت اقتصادی دولتمردان باید در سیاست گذاری های اقتصادی خود توجه به گروه های ضعیف جامعه را در اولویت قرار دهند. حضرت امام خمینی (ره) همواره به مردم توجه داشت و تکیه ایشان بر قدرت مردم بود.

وی در انتها تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت نیز باید بر مردم تکیه کرده و تمام توجه آنها به مردم باشد. دولت باید دست خود را از اقتصاد بیرون آورده و هرچه بیشتر مردم را در اقتصاد مشارکت دهد. این که اقتصاد در دست چهار درصد از افراد که عمدتا مسئول هستند بچرخد با نظام اسلامی و آرمان های انقلاب ما در تعارض بوده و جای تاسف دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 536

به "علیرضابیگی: امام(ره) با تکیه بر مردم در برابر استکبار ایستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضابیگی: امام(ره) با تکیه بر مردم در برابر استکبار ایستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید