عکاسی و معرفی خانه های تاریخی تهران در یک مشارکت داوطلبانه

به گزارش بازی ناتمام، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: هم زمان با روز جهانی کار داوطلبانه (14 آذر) به منظور تقویت و گسترش مشارکت های اجتماعی در معرفی و صیانت از میراث فرهنگی، گشت بازدید از بناهای تاریخی در محور جنوبی خیابان ولیعصر (عج) در یک فعالیت داوطلبانه برای عکاسی و معرفی خانه های تاریخی کمتر شناخته شده پایتخت در فضای مجازی برگزار می گردد.

عکاسی و معرفی خانه های تاریخی تهران در یک مشارکت داوطلبانه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان با اعلام این که این فعالیت داوطلبانه برای عکاسان و فعالان گردشگری برگزار می گردد خاطر نشان کرد: یکی از اهداف توسعه گردشگری پایدار در شهر تهران تقویت و گسترش مشارکت های اجتماعی شهروندان در صیانت از میراث فرهنگی و برنامه های گردشگری است.

او اضافه نمود: طرح فعالیت های داوطلبانه در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری تا خاتمه آذرماه برای علاقه مندان برگزار می گردد و مشارکت نمایندگان در این طرح عکس ها و نوشته های خود را با هشتگ #تهران-پایتخت-زیبای-من در فضاهای مجازی منتشر می نمایند.

او اضافه نمود: دوستداران فعالیت های داوطلبانه می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره 5000542020 پیامک نمایند تا برنامه های مشارکتی به آن ها اطلاع رسانی گردد.

طرح معرفی خانه های تاریخی خیابان ولیعصر با مشارکت شهرداری منطقه 11 برگزار می گردد و فعالان کار داوطلبانه در این طرح از خانه های تاریخی مینایی، امین بهادر و… بازدید و عکاسی می نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 82

به "عکاسی و معرفی خانه های تاریخی تهران در یک مشارکت داوطلبانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی و معرفی خانه های تاریخی تهران در یک مشارکت داوطلبانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید