عکس ، چاله پرکنی بدون غلتک ، معضل چاله های پرخطر تهران برطرف می گردد؟

به گزارش بازی ناتمام، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره روش جدید در عملیات چاله پرکنی و لکه گیری های اضطراری سطح معابر تهران شرح داد.

عکس ، چاله پرکنی بدون غلتک ، معضل چاله های پرخطر تهران برطرف می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، احسان نوش آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در این باره گفت: روش جدید لکه گیری های اضطراری، با هدف برطرف مشکل معابر در فصول سرد سال به کار گرفته شده تا به این ترتیب اقدامات ترمیمی ضروری به منظور برطرف چاله های پرخطر با سرعت و کیفیت بیشتری انجام گردد.

نوش آبادی با بیان آنکه بسته های آسفالت سرد، محصول تولیدی یکی از شرکت های دانش بنیان در اختیار واحدهای لکه گیری اضطراری قرار گرفته است، گفت: این محصول بدون احتیاج به اقداماتی که می بایست پیش از اجرای لکه گیری با آسفالت گرم انجام گردد، صِرف نظافت سطح لکه قابل اجرا بوده و متراکم ساختن و تسطیح آن نیز بدون استفاده از غلتک میسر است.

وی با بیان آنکه استفاده از این محصول فناورانه، دشواری های اجرای عملیات لکه گیری در معابر بن بست و صعب العبور را نیز تسهیل می نماید، ابراز امیدواری کرد توسعه استفاده از این فناوری، سبب کاهش چشمگیر چاله های پرخطر در سطح معابر پایتخت شده و امکان اجرای عملیات چاله پرکنی در دمای زیر 5 درجه سانتیگراد را فراهم سازد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 250

به "عکس ، چاله پرکنی بدون غلتک ، معضل چاله های پرخطر تهران برطرف می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، چاله پرکنی بدون غلتک ، معضل چاله های پرخطر تهران برطرف می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید