فتح الله زاده: استراماچونی برنگردد مجیدی یکی از گزینه های ما است

به گزارش بازی ناتمام، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما دوست داریم استراماچونی به استقلال برگردد، ولی اگر او تا چند روز دیگر این کار را نکند با چند گزینه ای که داریم مذاکره می کنیم البته مجیدی یکی از گزینه های استقلال برای مربیگری است.

فتح الله زاده: استراماچونی برنگردد مجیدی یکی از گزینه های ما است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی فتح اله زاده در خصوص صحبت هایی که این روزها پیرامون آ ندره آ استراماچونی مطرح می شود و این که آیا وی به استقلال برمی شود یا خیر گفت: واقعیت این است که هر چیزی که این مربی از ما خواسته تا به امروز پذیرفته ایم. وی برای رفت و برگشت هایش به تهران بلیت های بیزینس کلاس خواسته که ما آن را پذیرفتیم در ادامه بیان کرد که برای 4نفر باید چنین بلیت هایی بگیریم که ما قبول کردیم. سپس خواهان کاهش رقم قراردادش شد که ما این موضوع را پذیرفتیم و در ادامه مسائل دیگری را بیان کرد که هر چه جلو می رویم می بینیم کار سخت تر می شود.

* استراماچونی همه پول قراردادش را یکجا می خواهد

وی اضافه نمود: او در جدیدترین خواسته خود اعلام نموده که تمامی رقم قراردادش را به صورت یکجا می خواهد آن هم در حالی که ما بدهی به این مربی را پرداخت نموده ایم. من از طرفداران استقلال عذرخواهی می کنم که اینقدر شفاف با آنها حرف می زنم ولی اینکه یک مربی همه قراردادش را یکجا بخواهد در توان ما نیست.

* استراماچونی هم باید مقداری با ما راه بیاید

عضو هیات مدیره استقلال درخصوص اینکه آیا وی خواهان اضافه شدن قراردادش نیز شده یا خیر گفت: البته نمی خواهم چیزی در این زمینه بگویم ولی فکر می کنم حدود 120 الی 130 هزار یورو در خواست افزایش نموده که باز هم به خاطر اینکه طرفدار استقلال این مربی را دوست دارند ما این موضوع را پذیرفته ایم اما او هم باید مقداری با ما راه بیاید. شما دیدید وقتی طرفداران تاریخ بازگشت وی را شنیدند به فرودگاه رفتند و این نشان می دهد او را چقدر دوست دارند.

* او باید بیاید رودر رو حرف بزنیم و بگوید چه می خواهد

وی اعلام نمود: من خیلی دوست دارم استراماچونی به استقلال بیاید چون طرفدار او را دوست دارد ولی ما نگران هستیم و به نظر شما تا کی باید صبر کنیم؟ هر چه او گفته ما پذیرفته ایم ولی او یک بار باید بگوید چه می خواهد. تا الان پولی که باید به این مربی پرداخت می کردیم را پرداخت نموده و اگر جلو نباشیم از پرداختی ها عقب نیستیم. انتظار داریم استراماچونی بیاید و بنشیند و با هم حرف بزنیم قطعا وقتی رابطه ها رو در رو باشد نگرانی ها هم رفع خواهد شد.

* مجیدی جزو گزینه هاست اما قلعه نویی به سپاهان تعهد دارد

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مجیدی و قلعه نویی سرمربی استقلال شوند گفت: شما می دانید من مجیدی را دوست دارم ولی اگر استراماچونی به ایران برنشود زیاد وقت نداریم. قلعه نویی هم خودش به سپاهان تعهد دارد و ما خودمان الان در خصوص وفای به عهد در خصوص سرمربی تیم حرف زدیم. یکی از گزینه های ما ممکن است مجیدی باشد ولی ما اسمی نمی بریم چون چند گزینه داریم و تا وقتی استراماچونی خبر ندهد فکر کردن به یک مربی دیگر کار اشتباهی است.

* تا چند روز دیگر منتظر استراماچونی می مانیم

فتح الله ادامه داد: ما امروز با دوستان به این نتیجه رسیدیم که تا چند روز دیگر منتظر استراماچونی بمانیم. مطمئنا آن روز شما متوجه می شوید که تا چقدر منتظر وی مانده و عقب نشینی کردیم.

* مسی 37 ساله شود کسی او را نمی خواهد اما طرفدار استقلال بخواهد او را می آورم

وی در خصوص اینکه آیا قبلا ادعا نموده بود مسی را به استقلال می آورد گفت: یک مجری از من سوال کرد که اگر مسی 37 ساله شد شما او را به استقلال می آورید که من گفتم اگر او 37 ساله شود و طرفدار هم بخواهد این کار را می کنم. الان هم می گویم زمانی که مسی 37 ساله شود کسی او را نمی خواهد و اگر طرفدار بخواهد او را به استقلال می آورم.

* استقلال و پرسپولیس خصوصی نمی شوند مگر با مدیریت پیمان

فتح الله زاده در خصوص اینکه آیا استقلال توان این کار را دارد یا خیر توضیح داد: ما در این سال ها یک جا ضربه خوردیم که خیلی عقب افتادیم. در این 3-2 سال 14-13 بازیکن خارجی آوردیم که باشگاه را بدهکار کرد. برخی از این بازیکنان مثل بویان برای استقلال زیاد بازی نکردند ولی صندوق باشگاه خالی شده است اما اعتقاد دارم با اسپانسرهای پرسپولیس و استقلال برای سال آینده مسئله ای نداریم. این را هم باید بپذیریم که ثبات مدیریت نداریم و در این 5 سال چند مدیرعامل استقلال عوض شده و این وحشتناک است. الان هم معتقدم استقلال و پرسپولیس را نمی توانند خصوصی نمایند مگر اینکه مدیریت پیمانی انجام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید نمود: اگر همین امروز مدیرعامل استقلال شوم نمی توانم تا آخر فصل برنامه بریزم. به نظرم طرفداران استقلال باید به ارکان باشگاه اعتماد نمایند و توجه نمایند که ما چه مسائلی داریم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا رابطه اش با پیشکسوتان خوب است یا خیر، گفت: البته که نمی شود همه را راضی نگه داشت ولی در مجموع من ارتباط خوبی با پیشکسوتان دارم.

* برخی ها زرینچه را تحریک کردند تا آن حرف ها را بزند

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه ظاهرا جواد زرینچه گلایه هایی از وی داشت و مدعی شده بود فتح الله زاده با عکاسی و موتورگازی در زندگی به همه چیز رسید، گفت: من از جمله مدیرانی هستم که می گویم همه چیزم را از استقلال دارم، ولی برعکس به لحاظ اقتصادی چیزی از استقلال به دست نیاوردم. از نهادهای اقتصادی می خواهم زندگی من را آنالیز نمایند تا همه چیز تعیین شود. من نیمی از چیزهایی که قبل از استقلال داشتم الان ندارم و باورتان نمی شود همواره آرزو داشتم یک موتورگازی داشته باشم. (باخنده) ضمن آنکه این را هم لحاظ کنید قرار نیست یک دانش آموز همواره کلاس اول بماند و پیشرفت می نماید. ما هم همین شرایط را داریم و ممکن است ماشین های ما تغییر کند و پیشرفت داشته باشیم. اگر الان شما با زرینچه صحبت کنید، نظر او دیگر این نیست. من با او صحبت کردم و برای برخی ها متاسف هستم که زرینچه را تحریک کردند تا چنین صحبت هایی انجام دهد.

*اگر در استقلال مسئولیت داشتم کمپ را می فروختم و ورزشگاه می خریدم

وی با اشاره به روزی که در استقلال به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود، گفت: روزی که باشگاه را در اختیار گرفتم، 5 توپ پلاسیده در باشگاه بود و باید برای این موضوع افسوس خورد. اگر همین امروز در استقلال مسئولیت داشته باشم، کمپ حجازی را جابجا می کنم و یک ورزشگاه می سازم. روزی که من آنجا را تحویل گرفتم، قیمت زیادی نداشت اما الان 800 میلیارد تومان قیمت این زمین است.

*با 2 میلیون رای باید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شعارهای انتخاباتی می دهد، گفت: مگر می خواهم کاندید شوم؟ البته هفته قبل همراه اول یک نظرسنجی گذاشته بود که نزدیک به 2 میلیون رای آورده بودم. من هم گفتم حالا که 2 میلیون رای آوردم باید برای ریاست جمهوری و مجلس کاندیدا شوم.

*دوست دارم استراماچونی به ایران برشود

به گزارش فارس، وی با اشاره به درخواست های جدید استراماچونی از مسئولان این باشگاه گفت: به هر حال ما باید این فشار را تحمل کنیم چون طرفداران را دوست داریم، ولی نمی خواهیم پا پس بکشیم و دوست داریم این مربی به تهران برشود.

*به خلیل زاده گفتم پول قرض کن و نگران نباش

وی در خصوص اینکه آیا احتمال جدایی دیاباته از استقلال وجود دارد یا خیر، اضافه نمود: ما روز گذشته جلسه هیات مدیره داشتیم و آقای فتحی گزارش داد که دیاباته و ملیچ باید تا دو سه روز دیگر پول هایشان را بگیرند. فکر می کنم باید رقمی حدود 150 الی 160 هزار دلار به آنها بدهیم. به آقای خلیل زاده هم گفتم نترس و پول قرض کن، چون من قبلا پول قرض نموده ام و حتی اموالم توقیف شده ولی کار را پیش بردم و نگران نباش. قرار شده خلیل زاده هم از دوستانش قرض کند تا مسائل حل شود. من حتی جلوی چشمم دیدم که ماشینم را روی جرثقیل بردند، اما چاره ای نبود و باید برنامه استقلال را پیش می بردم.

*می خواستم برانکو را به استقلال بیاورم ولی از باشگاه رفتم

وی که با برنامه فرمول یک شبکه اول صحبت می کرد، در پاسخ به این سوال که چطور برانکو در پرسپولیس پیروز شد گفت: به خاطر اینکه پای برانکو ایستادند. وقتی می خواستند این مربی را برکنار نمایند، من یک مصاحبه ای کردم و در همان سال اول گفتم وقتی طرفدار پرسپولیس او را می خواهد، برانکو را حفظ کنید. بعد از آن بود که این مربی اوج گرفت. الان هم ما از یکسری مسائل غافل نشویم، چون غفوری، دیاباته، حسینی و بقیه بازیکنان هم در این پیروزیت نقش دارند. یکبار می خواستم برانکو را به استقلال بیاورم، ولی از این باشگاه جدا شدم. این را هم بگویم پتانسیلی که در ایران وجود دارد در کشورهای دیگر نیست و دیدید که برانکو در عربستان پیروز نشد و پاتوسی هم در تیمی که بازی می نماید به شرایط خوبی نرسید. الان از آن اخباری که در خصوص تیام منتشر می شد دیگر خبری نیست.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با اشاره به اینکه حتی مدتی کارگری نموده است، گفت: من حتی یاری بنا هم بودم، برخی شب ها با دست های پینه بسته به خانه می رفتم، اما با این وجود موتورگازی نخریدم. مدرک تحصیلی من از آموزشگاه ملی آذربایجان است که وزارت علوم نیز آن را تایید نموده است.

*دکترا ندارم و دیپلمه هستم!

فتح الله زاده گفت: مدرکی که من گرفتم بسیار معتبر است، زیرا در 8 سال فقط دو نفر آن را گرفتند که یکی من بودم و دیگری معاون دانشگاه پیغام نور وقت. مدرک سازی هم در آنجا وجود ندارد چون در اینجا یک نفر از شما سوال می نماید، اما در جلسه دفاع از آذربایجان 20 پروفسور از شما سوال و جواب می پرسند. این را هم بگویم؛ اصلا من دکتری ندارم و دیپلمه هستم. فردا می گویند فتح الله زاده می گوید فلان دکتری را دارد.

* ماجرای عکس منتشر شده از فتح الله زاده در حال تماشای کشتی بانوان

وی در خصوص عکسی که از وی در حال تماشای مسابقات کشتی بانوان در آمریکا منتشر شده است، گفت: من با تیم ملی کشتی آقایان به این کشور رفته بودم و مسابقاتی که برگزار می شد در بیرون از سالن بود. وقتی ما مشغول تماشا بودیم، نمی دانستیم که خانم ها هم در آنجا حضور دارند. چند دقیقه ای به تماشا نشستیم و در حالی که معاون حراست سازمان تربیت بدنی هم آنجا حضور داشت به او گفتم بیا اینجا را ترک کنیم. اما مسئولان گفتند کشتی الان تمام می شود و شما بنشینید، در همان لحظه بود که عکسی از من گرفته شد، وگرنه شاید باور نکنید، آنهایی که کشته می گرفتند لباس هایشان شرایط بهتری از لباس بانوانی که در خیابان ها حضور داشتند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 145

به "فتح الله زاده: استراماچونی برنگردد مجیدی یکی از گزینه های ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: استراماچونی برنگردد مجیدی یکی از گزینه های ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید