مخصوص ماجراجویان؛ برابوس Adventure 4x4&ampsup2 با توانایی های آفرود عالی معرفی گردید

به گزارش بازی ناتمام، مرسدس بنز G کلاس را می توان یکی از اصیل ترین خودروهای دنیا دانست. این شاسی بلند جان سخت در طول حیات خود متحمل تغییرات کمی شده و تفاوت های ظاهری اولین و آخرین نسل آن انگشت شمار هستند. تیونر معروف و خوشنام برابوس که تخصص بالایی در ارتقای محصولات مرسدس بنز دارد، اخیرا به سراغ نسل قبلی G کلاس رفته و آن را به یک اتومبیل تمام عیار برای مسیرهای آفرود تبدیل نموده است.

مخصوص ماجراجویان؛ برابوس Adventure 4x4&ampsup2 با توانایی های آفرود عالی معرفی گردید

برابوس از نتیجه پروژه تازه خود با نام Adventure 4x4² یاد می نماید. این پروژه بر روی G550 اجرا شده و در آن هم بر روی نمای ظاهری و هم توانایی های فنی تاکید شده است.

در نمای ظاهری بهره گیری گسترده از فیبر کربن در جای جای بدنه نکته ای است که در همان نگاه نخست جلب توجه می نماید. در این بخش اجزای مختلفی به خودرو اضافه شده که تقریبا همه آنها از مواد سبک وزن ساخته شده اند.

هواکش های دوگانه، کاپوت متورم با برش های متعدد، گلگیرهای حجیم، رکاب های جانبی، وینچ، باربند و چراغ های سقفی LED بعضی از ویژگی های ظاهری مجذوب کننده Adventure 4x4² به شمار می فرایند.

در زیر کاپوت تازه ترین دست پرورده برابوس همان موتور 4 لیتری توئین توربوی V8 قرار گرفته است. این موتور 550 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور فراوری کرده و به وسیله گیربکس 7 سرعته اتوماتیک هر چهار چرخ را به حرکت در میاورد. هر کدام از چرخ ها به تایرهای مخصوص مسیرهای سنگلاخی و گل آلود که ساخت کمپانی گودریچ هستند، مجهز شده اند.

با چنین مشخصات فنی درخور توجهی Adventure 4x4² برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت به 6.7 ثانیه زمان احتیاج دارد.

در داخل کابین استفاده از چرم بسیار با کیفیت در قسمت های مختلف در دستور کار قرار گرفته است. به منظور کنترل سیستم تعلیق و امکانات گوناگون هم یک پنل لمسی بر روی کنسول مرکزی نصب شده است.

چنانچه فردی در آلمان به این شاسی بلند همه جا رو علاقه مند باشد، باید دقیقا 540,242.15 یورو (معادل 644,860 دلار) کنار بگذارد. این رقم تقریبا سه برابر نسخه استاندارد G550 4x4² است.

بد نیست اشاره کنیم نسل تازه G کلاس در نسخه G550 از یک موتور 4 لیتری V8 توئین توربو با 416 اسب بخار قدرت و 610 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. وظیفه انتقال نیروی فراوریی به وسیله این موتور بر عهده گیربکس 9 سرعته اتوماتیک گذاشته شده است.

افرادی که در پی قدرت بیشتر باشند، می توانند به سراغ G63 بفرایند. این نسخه به همان موتور 4 لیتری V8 مجهز شده، با این تفاوت که خروجی آن به 577 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور افزایش یافته است.

منبع: دیجیاتو

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1599

به "مخصوص ماجراجویان؛ برابوس Adventure 4x4&ampsup2 با توانایی های آفرود عالی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخصوص ماجراجویان؛ برابوس Adventure 4x4&ampsup2 با توانایی های آفرود عالی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید