معترضان تورنتویی اجازه ندادند ماموران حکم تخلیه مستاجرین را در داون تاون اجرا نمایند

به گزارش بازی ناتمام، فعالان و معترضاناین هفته بیرون دادگاهی در تورنتو گرد هم آمدند تا به صورت فیزیکی اجازه ندهند واحدهای اجرای قانون مسکن کرایه ای، مستاجران را تخلیه نمایند.

معترضان تورنتویی اجازه ندادند ماموران حکم تخلیه مستاجرین را در داون تاون اجرا نمایند

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

آن ها از ساعت هفت صبح کار خود را شروع کردند. ده ها معترض جلوی دو رمپی را گرفتند که به پارکینگ دادگاه عالی انتاریو منتهی می شوند.

این رخداد توسط سازمان های Peoples DefenceTO و Keep Your Rent Toronto سازمان دهی شد که سازمان های حمایت از حقوق مستاجران هستند. هر دوی آن ها طی دوران پاندمی کووید-19 کوشش هایی برای جلوگیری از تخلیه مستاجران توسط صاحب خانه ها راه انداخته اند.

کبیر جوشی که یکی از سازمان دهندگان این دو گروه است، گفت این اعتراض ها فقط یکی از فعالیت ها در مجموعه ای از رویدادهای محلی توسط مردم است که با هدف جلوگیری از تخلیه مستاجران آسیب پذیر توسط شرکت های مدیریت املاک انجام می گردد.

جوشی گفت خواسته های ما شش ماهی است که مطرح شده و به این نکته اشاره نمود که فعالان مسکن از مارس تا به حال خواهان فریز شدن پرداخت های اجاره خانه هستند.

ماه گذشته، انتاریو لایحه شماره 184 را تصویب کرد که لایحه حفاظت از مستاجران و تقویت مسکن اجتماعی نام گرفته است. حامیان حقوق مسکن به شدت این لایحه را محکوم کردند و گفتند این قانون به صاحب خانه ها قدرتی بیش از حد برای تخلیه مستاجران می دهد.

تحت قانون جدید، صاحب خانه ها می توانند یک برنامه بازپرداخت مستقیم به مستاجرانی که در پرداخت اجاره خود عقب افتاده اند پیشنهاد نمایند و دیگر مجبور نباشند به وسیله هیات صاحب خانه ها و مستاجران اقدام نمایند.

استان گفته این لایحه در واقع به مستاجران یاری می نماید، اما منتقدان و تحلیل گران قانونی هشدار داده اند که قانون جدید باعث می گردد صاحب خانه ها اجازه داشته باشند از عدم امضا شدن برنامه پرداخت توسط مستاجران به عنوان بهانه ای برای تخلیه آن ها استفاده نمایند.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 668

به "معترضان تورنتویی اجازه ندادند ماموران حکم تخلیه مستاجرین را در داون تاون اجرا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان تورنتویی اجازه ندادند ماموران حکم تخلیه مستاجرین را در داون تاون اجرا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید