معرفی 10 مدل آینه دکوراتیو پرطرفدار در خبرنگاران

به گزارش بازی ناتمام، آینه دکوراتیو چیست؟ در گذشته آینه ها صرفا وسیله ای برای تماشا خود، آرایش کردن و ست کردن استایل بود اما این روزها به یکی از عناصر دکوراتیو خانه تبدیل شده است. به همین علت به آینه هایی که با قاب یا طراحی خاص فراوری می شوند آینه دکوراتیو می گویند. این آینه ها در مقدار ها و شکل های مختلف ساخته می شوند. برخی از آن ها قاب دارند و برخی بدون قاب هستند، برخی دیگر هم با شکل های فانتزی مثل ستاره و برگ برای تزئین دیوار ساخته می شوند.

معرفی 10 مدل آینه دکوراتیو پرطرفدار در خبرنگاران

در این مطلب از خبرنگاران مگ می خواهیم برترین و زیباترین آینه های دکوراتیو موجود در بازار و در فروشگاه خبرنگاران ، از نگاه خریداران، را به شما معرفی کنیم.

1. آینه دکوراتیو مدل قدی S13

قاب این آینه دکوراتیو قدی ساده و مینیمال در 11 رنگ منتوع فراوری شده و شما می توانید بر اساس دکوراسیون محیطی که قرار است آینه در آن قرار بگیرد، یکی از آن ها را انتخاب کنید. ابعاد آن 115*44 سانتیمتر است و به شکل یک مستطیل عمودی قرار می گیرد. شما می توانید این محصول را روی زمین گذاشته و به دیوار تکیه دهید یا به یاری میخ و آویز مخصوص آینه، روی دیوار نصب کنید.

2. آینه الف مدل گرد دلسا کد 321 مجموعه 3 عددی

این آینه دکوراتیو شامل سه آینه دایره ای شکل با شعاع های 33، 25 و 19 سانتیمتر است. آینه های نقره اندود هستند و در قاب گرد چوبی قرار گرفته اند. در قسمت پشتی قاب های چوبی یک حفره مثلثی شکل واقع شده است که می توانید به یاری آن آینه را به دیوار وصل کنید. قاب های این محصول در 5 رنگ متنوع فراوری شده است.

3. آینه مدل دکوراتیو قدی گنبدی کد 55

این آینه قدی زیبا برای خانه هایی با دکوراسیون مینیمال یا مزون های لباس مدرن بسیار مناسب است. شکل کلی این محصول یک مستطیل عمودی است که در قسمت بالا حالت گنبدی دارد. برای هماهنگی بیشتر با دکوراسیون محیط هیچ قابی برای آن در نظر گرفته نشده است. اگر قصد دارید آینه را به دیوار نصب کنید باید حتما با یاری میخ فولادی یا پیچ و رول پلاک این کار را انجام دهید. در صورتی هم که می خواهید آن را به دیوار تکیه دهید دیگر نیازی به این وسایل ندارید. ابعاد این محصول 55*160 سانتیمتر است.

4. آینه دکوراتیو آماتیس مدل شش گوشه

اگر برای تکمیل دکوراسیون و افزایش نور محیط در پی آینه دکوراتیو می گشت، این محصول انتخاب مناسبی است. این محصول شامل 25 تکه آینه جیوه ای به شکل شش ضلعی است که در ابعاد 70*25 فراوری شده و قاب اکرلیک دارد. به راحتی و با یاری چسب دو طرفه روی دیوار نصب می گردد و در برابر هر گونه ضربه ای مقاوم است. پس اگر در خانه فرزند کوچک دارید می توانید به راحتی و بدون نگرانی از شکستن آینه، این محصول را خریداری کنید.

5. تابلو آینه سالی وان مدل NS18

یک ست آینه سه تکه ی هنری، مخصوص هنرمندان و افرادی که روحیه لطیف دارند. این محصول از ترکیب آینه و MDF، در 10 رنگ متنوع فراوری شده است. روی هر بخش از این محصول قسمتی از عبارت زیبای تو مرا جان و جهانی به چشم می خورد.

6. آینه مدل قدی فلزی طرح تاج پایه دار F-180

اگر به معماری سنتی ایرانی علاقه دارید این آینه قدی مخصوص شما است. شکل کلی این محصول یک مستطیل عمودی است که در قسمت بالا گنبدی شده است. قاب آهنی روکش شده این آینه در قسمت حاشیه به صورت پنجره های کوچک طراحی شده تا ظاهری کلاسیک و زیبا به آن بدهد. پایه این محصول تاشو است و می توانید در صورت تمایل آن را بسته و آینه را به دیوار تکیه دهید. ابعاد آن 180*80 سانتیمتر و رنگ استفاده شده در پایه به صورت کوره ای و مقاوم نسبت به ضربه است. این محصول با چهار رنگ قاب فراوری شده است.

7. آینه بک لایت کد 800

این آینه جیوه ای ساده و بدون قاب به شکل دایره ای با شعاع 80 سانتیمتر است. با یاری براکت فلزی که در قسمت پشت دارد به دیوار نصب می گردد. در قسمت پشت این محصول چراغ LED نصب شده که می توانید در زمان استفاده آن را روشن کنید. نور پشت این محصول شامل 8 رنگ متنوع می گردد که می توانید در زمان خرید یکی را از بین آن ها انتخاب کنید.

8. آینه دکوراتیو مدل قدی فلزی طرح ماندگار پایه دار ALF-180

باز هم یک آینه دکوراتیو قدی گنبدی با قاب فلزی که در 4 رنگ متنوع فراوری شده است. فلز به کار رفته در قاب این آینه آهن است که با رنگ کوره ای پوشش داده شده است. ابعاد آن 80*180 سانتیمتر است و می توانید آن را به دیوار نصب کنید یا پایه پشت آینه را باز نموده و در کنار اتاق قرار دهید.

9. آینه دکوراتیو مدل اطلس کد w-90-70

این روزها استفاده از آینه در اشکال نامتقارن بسیار ترند شده و همانطور که می بینید یکی از این مدل آینه ها هم در فهرست پرطرفدارهای خبرنگاران واقع شده است. جنس قاب این محصول ترکیه ای از MDF است که در 5 رنگ متنوع فراوری شده است. ابعاد حدودی آن 70*90 سانتیمتر است، آینه نقره اندود سوپر شفاف است و می توانید آن را از قسمت آویز با یاری میخ به دیوار نصب کنید.

10. آینه مدل 4060

آخرین آینه این فهرست ظاهری کلاسیک دارد و قاب ساده مستطیلی شکلش با یک آویز به دیوار نصب می گردد. جنس قاب از PVC است، در 7 رنگ متنوع فراوری شده و ابعاد کلی آینه 44*64 سانتیمتر است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 دی 1402 بروزرسانی: 20 دی 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1791

به "معرفی 10 مدل آینه دکوراتیو پرطرفدار در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 مدل آینه دکوراتیو پرطرفدار در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید