آیا جاکارتا ارزش سفر کردن دارد؟

به گزارش بازی ناتمام، سفر به جاکارتا

این سوال خیلی از افراد است که آیا جاکارتا ارزش سفر دارد یا خیر، آیا خرید تور جاکارتا کار عاقلانه ای است؟ اصلا در سفر به جاکارتا باید چکار کرد، کجاها را دید؟ آیا جاکارتا مقصد امنی برای سفر هست؟ و سوال هایی از این قبیل. جواب این سوال در یک کلمه بله است! در واقع جاکارتا به میزان ای منحصر بفرد هست که ارزش رفتن و کشف شدن داشته باشد. در جاکارتا دیدنی های بسیاری وجود دارد که در این جا قصد داریم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم. همراه خبرنگاران باشید:

آیا جاکارتا ارزش سفر کردن دارد؟
  • موناس، نماد ملی جاکارتا را ببینید

موناس (Monas) هم یک نماد تماشای از شهر جاکارتا و هم سمبل مقاومت مردم جاکارتا است و یکی از مکان هایی در این شهر است که قطعا ارزش تماشا دارد. علاوه بر بازدید از موناس می توانید از موزه ملی تاریخ که درست در همین منطقه قرار گرفته است هم تماشا کنید.

  • از رستوران ها و کافه های خوب جاکارتا لذت ببرید

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های جاکارتا، زندگی شبانه آن است. در تمام این شهر، رستوران های فوق العاده خوبی وجود دارد که غذاهای بومی بی نهایت خوشمزه ای سرو می نمایند. تازه بعد از غروب خورشید، این رستوران ها مملو از گردشگر ها و افراد خوش ذوق می گردد. این مورد یکی از لذت بخش ترین تجربه ها در جاکارتا گردی است: تست طعم های مختلف و بی نهایت لذیذ بومی جاکارتا.

  • خرید را نباید فراموش کنید!

حتما با خودتان فکر می کنید مرکز خرید های جاکارتا از آنهایی هستند که بیشتر شبیه یک دوشنبه بازارند تا یک مرکز خرید! اما خیر! شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی اگر می خواهید یک روز پر آرامش داشته باشید و در کنار آن، از یک خرید خوب هم لذت ببرید، چرا به مراکز خرید آن نروید؟ پیشنهاد می کنیم حتما در صورت سفر به جاکارتا به مرکز خرید Grand Indonesia Mall بروید. در یکی از فروشگاه های این مرکز به نام Alun-Alun، سوغاتی های خیلی خوبی می توانید پیدا کنید.

  • هزار جزیره معروف را ببینید!

حتما لازم نیست هزاران کیلومتر را طی کنید و به بالی بروید تا بتوانید جزایر منحصر بفرد را ببینید. فقط یک قایق سواری چند ساعته از جاکارتا کافیست تا شما را به هزار جزیره برساند. این جزایر استوایی برای گذراندن تعطیلاتی چند روزه مخصوصا در آخر هفته ها، عالی هستند. در هزار جزیره از هوای پاک، سواحل ماسه ای تمیز و آب های فیروزه ای رنگ ،نهایت استفاده را ببرید.

  • از موزه های متنوع آن تماشا کنید

در کنار موزه ملی تاریخ، موزه های دیگری هم وجود دارد که ارزش تماشا داشته باشند. در سفر به جاکارتا می توانید از موزه های پارچه، موزه پول و موزه کایت هم تماشا کنید.

  • پارک ساحلی انکل زیباییش را به رخ می کشد!

یکی از پارک های بسیار زیبای ساحلی که در سفر به جاکارتا پیشنهاد می کنیم ببینید، پارک ساحلی Ancol نام دارد. لطفا تا نام ساحل می آید فورا در فکر تان یک ساحل ماسه ای را تصور نکنید! انکل یک ساحل جمع و جور است و برای افرادی که دوست دارند جایگاه هایشان را بگذارند و چند ساعتی در کافه رو به دریا مشغول تماشای خورشید و ساحل و لذت بردن از آن شوند، مناسب است. اگر عکس خوب دوست دارید، دوربین تان را نباید فراموش کنید!

مسجد باشکوه استقلال و کلیسای کاتولیک ها

استقلال (Istiqlal) بزرگترین مسجد اندونزی است و به عنوان بزرگترین مسجد جنوب شرقی آسیا هم شناخته می گردد. کلیسای جامع کاتولیک ها در جاده مسجد استقلال قرار گرفته است و معماری سبک نئو گوتیک دارد. هر دوی این بناها معماری زیبا و جادویی ای دارند و برخی از افراد زیبایی آن را در رده جایی مثل تاج محل هند می دانند.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1462

به "آیا جاکارتا ارزش سفر کردن دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا جاکارتا ارزش سفر کردن دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید