مقاله: مرکز خرید آسیاتیک (Asiatique The Riverfront) در بانکوک تایلند

به گزارش بازی ناتمام، مجتمع Asiatique بارها در تلویزیون تایلند معرفی شده است. مردم تایلند دوست دارند در جلوی تابلوی مجتمع عکس بگیرند، بنابراین در زمان بازدیدتان از این مجتمع بانکوکی های فراوانی را می بینید که با دوربین ها و تلفن هایشان در حال عکس گرفتن در ورودی مجتمع هستند. اگر خرید را دوست دارید و می خواهید در تور تایلند خود از یک شام عالی کنار رودخانه لذت ببرید، حتما به Asiatique بروید، چرا که این مجتمع فضای کاملا متفاوتی با دیگر بازارها و مال های بانکوک دارد. در این مجتمع حدود 1500 مغازه کوچک، کالاهایی متنوع مانند لباس، کارهای هنری، صنایع دستی و اقلام عتیقه را می فروشند.

مقاله: مرکز خرید آسیاتیک (Asiatique The Riverfront) در بانکوک تایلند

در Asiatique به خودتان ظلم کرده اید اگر با شکم خالی خرید کنید. با وجود 40 گزینه متفاوت برای غذا خوردن، که انواع غذاها از غذاهای تایلندی تا غذاهای بین المللی را پوشش می دهند، کلی انتخاب در اختیار مسافران تور بانکوک قرار گرفته است. اگر علاقه زیادی به خرید ندارید، این مجتمع چندین مکان تفریحی جذاب دارد که بازدید از آن ها ارزش سر زدن به این منطقه از بانکوک را دارد. کنسرت ها و رویدادهای مختلفی نیز در این مکان برگزار می شوند. اگر این ها برای وسوسه کردنتان برای رفتن به این مکان کافی نیستند، پس شاید پیاده روی بر روی طولانی ترین گردشگاه کنار آب در تایلند (با بیش از 300 متر طول)، این مجتمع را به لیست دیدنی هایتان در تور بامنکوک اضافه کند.

تاجران چوب ساج در سیام قدیمی مدت ها است که از اینجا رفته اند و انبارها و باراندازهای آنها محل کسب و کار بازرگانان تایلند مدرن شده است. مجتمع Asiatique به چهار بخش تقسیم شده است: بخش کارخانه، بخش اسکله، بخش میدان شهر و بخش Charoen Krung. این مال تماشایی، هم بین مردم و هم بین مسافران تور تایلند فوق العاده محبوب و پرطرفدار است.

منبع مقاله: مرکز خرید آسیاتیک (Asiatique The Riverfront) در بانکوک تایلند

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1424

به "مقاله: مرکز خرید آسیاتیک (Asiatique The Riverfront) در بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مرکز خرید آسیاتیک (Asiatique The Riverfront) در بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید