مقاله: کانادا یا ترکیه؟ تورنتو یا ازمیر؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟

به گزارش بازی ناتمام، فعالیت های مختلفی در اقتصاد ازمیر نقش دارند که عبارتند از: 5/30 ٪ صنعت، 9/22٪ تجارت و خدمات مربوطه، 5/13٪ حمل و نقل و ارتباطات و 8/7٪ کشاورزی. در سال 2008، ازمیر توانست 5/10٪ از کل درآمد مالیاتی ترکیه را تأمین کند و سهم صادرات و واردات آن در تجارت خارجی ترکیه به ترتیب 6٪ و 4٪ بود. به طور کلی، این استان عظیمترین صادرکننده عظیم ترکیه بعد از استانبول و بورسا و پنجمین وارد کننده عظیم این کشور می باشد. 90-85٪ صادرات منطقه و تقریباً یک پنجم کل صادرات ترکیه، به وسیله بندر آلسانکاک با ظرفیت بارگیری کانتینر نزدیک به یک میلیون در سال انجام می گردد.

مقاله: کانادا یا ترکیه؟ تورنتو یا ازمیر؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟

تورنتو یک مرکز برجسته موسیقی، تئاتر، فراوری فیلم سینمایی و فراوری سریال تلویزیونی است و مقر اصلی شبکه های ملی پخش عمده و رسانه های کانادا است. موسسات فرهنگی تورنتو، که شامل موزه ها و گالری های متعدد، جشنواره ها و رویدادهای عمومی، مناطق تفریحی، اماکن تاریخی ملی و فعالیت های ورزشی است، سالانه بیش از 43 میلیون توریست را به خود جذب می نماید. تورنتو به خاطر بسیاری از آسمان خراش ها و ساختمان های بلند، به ویژه بلندترین سازه مستقل در نیمکره غربی، برج CN شناخته شده است

جمعیت شهر ازمیر در سال 2019، 2،972،900 نفر، در حالی که استان ازمیر مجموعاً 4،367،251 نفر جمعیت داشت. منطقه کلانشهر ازمیر در امتداد آبهای حاشیه خلیج ازمیر و از سرزمین های شمالی در شمال از دلتای رود گدیز گسترش می یابد.

حداکثر دما در فصل زمستان معمولاً بین 10 تا 16 درجه سانتی گراد (50 تا 61 درجه فارنهایت) است.

ازمیر دارای آب و هوای مدیترانه ای است که تابستانهای آن طولانی، گرم و خشک و زمستانهای معتدل تا خنک و بارانی است. میزان بارش در ازمیر به طور میانگین 695.4 میلی متر در سال است. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق بارش های شهر از نوامبر تا مارس رخ می دهد. سایر بارش ها به طور کلی در طی آوریل تا می و سپتامبر تا اکتبر رخ می دهد.

منبع مقاله: کانادا یا ترکیه؟ تورنتو یا ازمیر؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟

انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 724

به "مقاله: کانادا یا ترکیه؟ تورنتو یا ازمیر؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کانادا یا ترکیه؟ تورنتو یا ازمیر؟ کدام برای مهاجرت و زندگی گزینه بهتری است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید