ملک ثابت: جوانان به خاطر درآمد اقتصادی به اسکواش نیایند

به گزارش بازی ناتمام، کاپیتان تیم ملی اسکواش کشورمان گفت: به جوانان کشورم توصیه می کنم، اگر به دنبال عواید اقتصادی برای خود هستند، ورزش اسکواش را انتخاب نکنند.

ملک ثابت: جوانان به خاطر درآمد اقتصادی به اسکواش نیایند

نوید ملک ثابت کاپیتان تیم ملی اسکواش کشورمان در مصاحبه با ، در رابطه با فرا رسیدن سال نو گفت: امیدوارم سال خوبی را پیش رو داشته باشیم. ان شاالله هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود و سالی به دور از هرگونه مشکل و ناراحتی را در پیش داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی در رابطه با بهترین خاطره و بد ترین خاطره خود در سال 1398 گفت: بهترین خاطره من کسب مقام سوم مسابقات PSA هند بود. برای اولین بار بود که خارج از ایران توانستم این عنوان را بدست آورم. جایزه این مسابقات 6 هزار دلار بود که میان بازیکنان تقسیم شد. از نظر امتیاز در رنکینگ بازیکنان هم این مسابقات امتیاز خوبی داشت.

او ادامه داد: بد ترین خاطره من در سال 98 شیوع ویروس کرونا بود.

او درباره خاطرات خوب خود از عید نوروز گفت: از خاطرات خوب من در تعطیلات نوروز 2 سال پیش، بازی های آسیایی بود که توانستیم با شکست تیم ملی ژاپن به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم.

ملک ثابت درباره برنامه های خود در سال 99 گفت: بسیاری از برنامه های من برای سال 99 تحت الشعاع ویروس کرونا نهاده شد. ششم فروردین ماه قرار بود به مسابقات آسیایی اعزام شویم. با شیوع ویروس کرونا تمرینات و مسابقات ما لغو شد. منتظر برطرف این بیماری هستیم تا بتوانیم برنامه ریزی جدید داشته باشیم. احتمالا مسابقات آسیایی در تیرماه برگزار گردد.

کاپیتان تیم ملی درباره دوست داشتنی ترین رسوم سال نو اظهار کرد: من بیشتر از همه حال و هوای لحظه تحویل سال را دوست دارم. بعد از آن، رسم دید و بازدید را دوست دارم. به دلیل مشغله کاری بسیاری از عزیزان را نمی توان در طول سال دید. نوروز بهانه خوبی برای دیدن عزیزانمان است.

او درباره دوست داشتنی ترین سین، از سفره هفت سین بیان نمود: من سبزه را بیشتر دوست دارم. من رنگ سبز را دوست دارم. سبزه به من حس طراوت و سرسبزی می دهد.

ملک ثابت درباره روز سیزدهم از تعطیلات نوروز گفت: اگر در اردوی تیم ملی نباشم، دوست دارم به زادگاهم شهر یزد بروم و به همراه خانواده این روز را بگذرانم.

کاپیتان تیم ملی درباره دروغ سیزده سال جاری گفت: بعد از 18 سال از اسکواش خداحافظی می کنم.

او درباره دنبال کردن سریال های نوروزی بیان نمود: خیلی اهل دنبال کردن سریال ها نیستم. برخی از سکانس های برتر سریال ها را در فضای مجازی دنبال می کنم. بیشتر زمانم را صرف تمرین کردن می کنم.

ملک ثابت در رابطه با اوضاع اقتصادی ورزش اسکواش بیان نمود: متاسفانه اوضاع اقتصادی در ورزش اسکواش خوب نیست. بسیاری از هزینه مسابقات را خودمان تامین می کنیم. توصیه من به کسانی که می خواهند ورزش اسکواش را آغاز نمایند این است که به خاطر عواید اقتصادی سراغ ورزش اسکواش نیایند.

او اضافه کرد: هزینه های مسابقات آسیایی که سالی یک بار برگزار می گردد را فدراسیون تامین می نماید. هزینه تور های جهانی که در طول سال برگزار می گردد را باید اسکواش بازان تامین نمایند.

کاپیتان تیم ملی درباره کدورت با اطرافیان خود در سال 98 اظهار کرد: من فرد آرامی هستم. خدا را شکر هیچ وقت با کسی مسئله ای نداشته ام. اگر مسئله ای هم پیش بیاید خیلی سریع از او معذرت خواهی می کنم.

او در سرانجام در گلایه ای از رسانه ها بیان نمود: متاسفانه رسانه ها در ورزش اسکواش کم کاری می نمایند. اگر تا 2 سال پیش این اتفاق می افتاد من مسئله ای نداشتم. توقع من و سایر بازیکنان تیم ملی پس از کسب مقام در مسابقات آسیایی این بود که توجه بیشتری به اسکواش بازان گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 398

به "ملک ثابت: جوانان به خاطر درآمد اقتصادی به اسکواش نیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملک ثابت: جوانان به خاطر درآمد اقتصادی به اسکواش نیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید