ملی پوش قایقرانی: تمام طول سال را در اردو هستم

به گزارش بازی ناتمام، بهروزی راد گفت: اردو های مان به صورت مستمر بوده و 12 ماه سال را در اردو هستم.

ملی پوش قایقرانی: تمام طول سال را در اردو هستم

شهلا بهروزی راد قایقران ملی پوش و قهرمان پارالمپیک در گفت و گو با ، گفت: عضو تیم ملی قایقرانی در رشته پاراکانو ایران هستم که طی 9 سال فعالیت در قایقرانی توانستم 5 مدال طلای آسیا و 2 مدال نقره را کسب کنم.

او اضافه نمود: برای اولین بار در تاریخ ایران تنها بانویی بودم که توانستم در شهریور ماه امسال در مسابقات قهرمانی دنیا در مجارستان مدال برنز را از آن خود کنم و پرچم ایران را به اهتزاز درآورم. برای دومین بار پیاپی نیز توانستم سهمیه پارالمپیک توکیو 2020 را صاحب شوم.

او اضافه نمود: قبل از مسابقات قهرمانی دنیا، مسابقات شبه المپیک برگزار گردید که فدراسیون دنیای از کسانی که در سطح دنیا و المپیک عنوان دار بودند، دعوت عمل آورد و در ایران نیز من و عادل مجللی در این مسابقات حضور داشتیم که توانستم در این بخش نیز یک پله صعود و مدال نقره را از آن خود کنم.

بهروزی راد گفت: اوایل فروردین 1399 مسابقات قهرمانی آسیا را در پیش دارم. تمرینات به صورت مستمر در دریاچه آزادی زیر نظر مربی قایقرانی، مسعود مهدوی نیا و مربی بدنساز محمد رضا محسنی برگزار می گردد. اردو ها به صورت مستمر بوده و 12 ماه سال را در اردو ها هستم.

او گفت: هدف اصلی من پیروزی در المپیک است و به صورت مستمر در دریاچه آزادی تمرین دارم که امیدوارم نتیجه خوبی را کسب کنم.

بهروزی راد گفت: ایران در سطح آسیا حرفی برای گفتن دارد و همواره افتخارآفرین بوده و در بخش دنیای نیز نسبت به سال های گذشته به خصوص در بخش پاراکانو پیشرفت چشمگیری داشته است.

بانوی ورزشکار پارالمپیکی تیم ملی قایقرانی با اشاره به روز دنیای معلول اضافه نمود: گاهی وقت ها می گردد معلولیت را با نگرش محبوبیت دید، همچنین معلولیت هیچ وقت باعث محدودیت در زندگی ام نشد.

بهزادی راد با بیان اینکه چند مسابقه را درسال آینده پیش رو دارد، گفت: در سال آینده 3 مسابقه را در بخش مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی دنیا و قهرمانی المپیک را پیش رو دارم. مسابقات قهرمانی دنیا در اواخر اردیبهشت ماه و مسابقات المپیک در شهریور ماه سال آینده برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 79

به "ملی پوش قایقرانی: تمام طول سال را در اردو هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش قایقرانی: تمام طول سال را در اردو هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید