نقدها و نمرات Star Wars Outlaws منتشر شد؛ روند تکراری یوبیسافت

به گزارش بازی ناتمام، چند سال پیش بود که اعلام شد ساخت بازی های جنگ ستارگان (Star Wars) از انحصار شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) خارج شده است. به همین علت از همان زمان شایعه ساخت یک بازی از این مجموعه به وسیله شرکت های مختلف منتشر شد و قوی ترین شایعه از طرف یوبیسافت (Ubisoft) بود. چیزی نگذشت که شرکت یوبیسافت به صورت رسمی از بازی نو خود در مجموعه جنگ ستارگان به نام اوتلاوز (Outlaws) رونمایی کرد و اظهار داشت که قرار است یک بازی متفاوت در دنیای جنگ ستارگان طراحی کند.

نقدها و نمرات Star Wars Outlaws منتشر شد؛ روند تکراری یوبیسافت

در این مدت هم اخبار متعددی از این بازی منتشر شد و هواداران به شدت منتظر آن بودند. نکته اینجاست که اوتلاوز یک بازی متفاوت در جهانی جنگ ستارگان بود و به همین علت توانست توجه بیشتر گیمرها و دوست داران جنگ ستارگان را به خود جلب بکند. حال نقد و نمرات بازی جنگ ستارگان: اوتلاوز منتشر شده و نشان می دهد یوبیسافت همچنان مهارت لازم برای ساخت یک بازی جهان باز و نقش آفرینی کامل را پیدا ننموده است.

شرکت یوبیسافت برای مدت زیادی است که این سبک را در عناوین اساسینز کرید (Assassins Creed) خود امتحان می نماید و تا الان چندان پیروز نبوده است. نکته اصلی اینجاست که این شرکت با وجود سابقه زیاد در جهانی گیمینگ در زمینه تنوع مأموریت و موارد عملکرد مشکل داشته که باعث شده با نقدها بسیار زیادی روبرو بگردد. در اصل این مسائل در بازی جنگ ستارگان اوتلاوز هم وجود داشته که باعث شده نمره چندان بالایی کسب نکند.

بازی جنگ ستارگان اوتلاوز یک بازی نقش آفرینی و جهان باز در جهانی جنگ ستارگان است. شرکت یوبیسافت کوشش خود را نموده تا از پتانسیل این جهان نهایت استفاده بکند و تا حدی هم خوب عمل نموده است. بازی اوتلاوز توانسته از سایت متاکریتیک (Metacritics) نمره 77 و از سایت اپن کریتیک (Open Critics) نمره 78 را کسب بکند. این دو نمره هر دو خوب بوده ولی مشکل اینجاست که پتانسیل جنگ ستارگان بیشتر از این امتیازها است.

خلاصه نقد و نمرات بازی جنگ ستارگان: اوتلاوز

Game Critics امتیاز 8.5 از 10

بازی اوتلاوز برای افرادی که تشنه جنگ ستارگان هستند بسیار مناسب است. این بازی به لطف جهانی بزرگ و گسترده در کنار تنوع کارهایی که می توان در آن انجام داد توانسته توجه هواداران جنگ ستارگان را به خود جلب بکند. هر دو شرکت یوبیسافت و Massive Entertainment توانستند یکی از برترین مکان های تفریحی در جهانی بازی های ویدیویی را طراحی نمایند و ساعت ها کاربر را درگیر نمایند. با این حال هر دو شرکت اصالت مجموعه جنگ ستارگان را در بازی خود حفظ نموده و به همین علت اوتلاوز یکی از برترین بازی های ساخته شده از این مجموعه است.

Dexerto امتیاز 8 از 10

جهانی بازی اوتلاوز نقطه قوت آن است. جایی که شما آزادی عمل بسیاری داشته تا کارهای مختلفی انجام دهید و در جهانی این بازی به گشت و گذار بپردازید. چیزی که به تبدیل شدن این بازی به یکی از برترین عناوین جنگ ستارگان صدمه می زند داستان این بازی است. داستانی که بیشتر حالت کتابی و از اول تعیین شده داشته و خلاقیت چندانی ندارد.

ScreenRant امتیاز 8 از 10

بازی اوتلاوز اولین تجربه و آشنایی ما با شخصیت کای وس (Kay Vess) بود. در این بازی ما با این شخصیت و رفتارهایش آشنا شدیم و نشان می دهد که داستان او همچنان ادامه دارد. اینکه در آینده ما شاهد چه چیزی از این کرکتر خواهیم بود تعیین نیست ولی با توجه به اولین برخورد بازی اوتلاوز یک ماجراجویی بسیار لذت بخش را به کاربران ارائه می دهد.

Playstation Universe امتیاز 8 از 10

بازی اوتلاوز زمانی برای شما لذت بخش می گردد که علاقه زیادی به جنگ ستارگان داشته باشید. به این شکل که شما آزادی عمل بسیار زیادی در این بازی دارید و می توانید در جهانی آن هر کاری که تا به حال در جنگ ستارگان نکردید را انجام دهید. بحث اینجاست که این آزادی عمل باعث نمی گردد که بازی اوتلاوز بدون ایراد باشد. در اصل این بازی در بخش های مختلف مسائل متعددی دارد که باعث می گردد تجربه آن چندان لذت بخش نباشد. بحث اصلی اینجاست که این مسائل امکان دارد کسانی که هوادار پر و پا قرص جنگ ستارگان نیستند را ناامید بکند. با این حال اگر شما به عنصر این مجموعه توجه زیادی بکنید، قطعاً از این بازی راضی خواهید بود.

VG247 امتیاز 8 از 10

چیزی که در آن یوبیسافت به شدت درخشیده طراحی جهان بازی اوتلاوز است. جایی که بازسازی و ساخت شهرهای قدیمی جهانی جنگ ستارگان باعث شده تجربه بسیار خاصی به کاربران ارائه بگردد. به نوعی می توان گفت که کهکشان جنگ ستارگان به طور کامل در این بازی بازسازی شده و با دقت زیادی این کار صورت گرفته است. نکته اینجاست که بازی اوتلاوز قطعاً مسائل خاص خود را داشته و به همین علت برنده برترین بازی سال نخواهد شد ولی قطعاً دل هواداران جنگ ستارگان را بدست خواهد آورد.

Guardian امتیاز 8 از 10

بازی اوتلاوز یک تجربه نو در جهانی اساطیری جنگ ستارگان است و یک حس خاص را به کاربران منتقل می نماید. حسی که ترکیبی از نوستالژی و تنوع است که باعث می گردد تجربه جنگ ستارگان یک تجربه بسیار لذت بخش برای کاربران باشد.

IGN امتیاز 7 از 10

اوتلاوز یک تجربه بسیار جالب و هیجان انگیز در جهانی فضایی و جنگ ستارگان است که باعث می گردد کاربران چندین ساعت درگیر آن بشوند. شما در این بازی می توانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید و از زمان خود لذت ببرید. چیزی که باعث می گردد اوتلاوز نتواند انتظارات را برآورده کند، مبارزات تکراری، سیستم مبارزه بی سر و صدای ساده و باگ های زیاد در زمان عرضه است.

PCGamer امتیاز 7 از 10

جنگ ستارگان اوتلاوز یکی از حریصانه ترین عناوین یوبیسافت در این چند سال اخیر است. یوبیسافت چندین سال است که یک فرمول ثابت را در بازی های خود پیاده نموده ولی اوتلاوز این ماجرا را تغییر داده است. با این حال این بازی جایی که باید خلاقانه عمل کند، بسیار محتاط بوده و همین موضوع از لذت بخش بودن آن کاسته است.

Eurogamer امتیاز 4 از 10

در بازی اوتلاوز شرکت Massive تمامی لایه های جهانی باز یوبیسافت را کنار زده و باعث شده که این بازی به یک عنوان ساده تبدیل گردد. این موضوع باعث شده تا بازی اوتلاوز یک مشکل اساسی داشته باشد و نتواند تجربه ای که از ان انتظار می رود را به کاربران ارائه بدهد.

سایر نمرات بازی اوتلاوز

  • NME امتیاز 10 از 10
  • Gamers Heroes امتیاز 95 از 100
  • Gamespew امتیاز 9 از 10
  • Games Hub امتیاز 9 از 10
  • Pocket lint امتیاز 9 از 10
  • Digital Chumps امتیاز 9 از 10
  • CGmagazine امتیاز 85 از 100
  • Gaming Trends امتیاز 85 از 100
  • Vandal امتیاز 8.5 از 10
  • Atomix امتیاز 85 از 100
  • God is Geek امتیاز 85 از 100
  • Checkpoint Gaming امتیاز 8 از 10
  • Guardian امتیاز 8 از 10
  • Washington Post امتیاز 75 از 100
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 شهریور 1403 بروزرسانی: 11 شهریور 1403 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1808

به "نقدها و نمرات Star Wars Outlaws منتشر شد؛ روند تکراری یوبیسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها و نمرات Star Wars Outlaws منتشر شد؛ روند تکراری یوبیسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید