نگران شرایط کرونا در تهرانیم ، ترافیک امروز تهران هم به نگرانی ها دامن زد ، فرایند مرگ و میر در بعضی استان ها صعودی شد

به گزارش بازی ناتمام، معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که شرایط ترافیک امروز تهران نگران نماینده است چراکه هر یک از این خودروها می توانند ویروس کرونا را به محل کار و خانه منتقل نمایند.

نگران شرایط کرونا در تهرانیم ، ترافیک امروز تهران هم به نگرانی ها دامن زد ، فرایند مرگ و میر در بعضی استان ها صعودی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز شنبه 16 فروردین 99 در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس از وزارت بهداشت برگزار گردید، گفت: در استان هایی که زودتر شیوع کرونا آغاز شده و معمولا استان های پرخطر بودند فرایند رو به نزول است و تعداد بشتری از استان ها این فرایند را دارند اما متاسفانه بعضی استان ها از نظر تعداد موارد و مرگ و میر فرایند صعودی نسبی دارند استان هایی هستند که ویروس کرونا دیرتر وارد شده است.

وی گفت: بابت شرایط تهران نگران هستیم. تهران نقش کلیدی ارتباطی با سایر استان ها دارد و هرگونه وجود ویروس در حد حتی متوسط باعث انتشار به شهرهای دیگر می گردد، به خصوص شهرهای اطراف تهران که تبادل زیادی از نظر اشتغال با آن دارند.

وی ادامه داد: همان طور که رئیس جمهوری گفته است، فرایند کرونا در بیشتر استان ها نزولی است اما به معنی مدیریت بیماری است نه سرکوب بیماری و هنوز نگران هستیم.

حریرچی اضافه نمود: سطح ترافیک امروز در تهران نگران کننده بود. در بعضی بزرگراه ها خودروها ایستاده بودند و هر کدام می توانند ویروس را به خانه یا محل کار ببرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 421

به "نگران شرایط کرونا در تهرانیم ، ترافیک امروز تهران هم به نگرانی ها دامن زد ، فرایند مرگ و میر در بعضی استان ها صعودی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران شرایط کرونا در تهرانیم ، ترافیک امروز تهران هم به نگرانی ها دامن زد ، فرایند مرگ و میر در بعضی استان ها صعودی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید