نیشخند گرت بیل به تصمیم آنچلوتی در شب حذف رئال مادرید

به گزارش بازی ناتمام، ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید بار دیگر در کانون توجه نهاده شد، اما نه به خاطر عملکردش در زمین بازی بلکه به خاطر یک ژست جنجالی دیگر.

نیشخند گرت بیل به تصمیم آنچلوتی در شب حذف رئال مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، گرت بیل همچنان به ایفای نقش به عنوان یک مهره مازاد که حضورش چیزی جز ضرر اقتصادی برای باشگاه رئال مادرید ندارد، ادامه می دهد. مسائل رئالی ها با او اما تنها به پرداخت حقوق نجومی اش بابت نیمکت نشینی محدود نمی گردد. بیل بارها نشان داده است که حتی اگر در ترکیب هم نباشد می داند چطور در کانون توجه قرار بگیرد و شب گذشته (پنجشنبه) هم این موضوع را دوباره ثابت کرد وقتی که به تصمیم سرمربی اش کارلو آنچلوتی در خصوص ادن ازار نیشخند زد و این حرکتش هم از دید دوربین های تلویزیونی پنهان نماند.

در دقیقه 75 بازی زمانی که رئال مادرید در استادیوم سن مامس به شدت از سوی اتلتیک بیلبائو تحت فشار قرار داشت، آنچلوتی تصمیم گرفت که ادن ازار را به میدان بفرستد و به همین علت به او گفت که در کنار زمین خودش را گرم کند. ستاره بلژیکی هم اطاعت کرد و برای رفتن به میدان آماده شد، اما او به میدان نرفت بلکه به نیمکت برگشت. با تماشا این صحنه، گرت بیل نیشخندی زد که از دید عکاسان برنامه چیرینگیتوی اسپانیا پنهان نماند.

بسیاری از طرفداران رئال مادرید و بیشتر از آنها مدیران رئال مادرید برای خروج بیل از سانتیاگو برنابئو لحظه شماری می نمایند، اما آنها چهار ماه دیگر هم باید این بازیکن ولزی را تحمل نمایند، چرا که او تا انتها فصل با کهکشانی ها قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1537

به "نیشخند گرت بیل به تصمیم آنچلوتی در شب حذف رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیشخند گرت بیل به تصمیم آنچلوتی در شب حذف رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید