نیکی کریمی بد مدل است ، هر روز جوانتر از دیروز !

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران: ویدیو منتشر شده از نیکی کریمی بازیگر زن مشهور سینما که در حال عکاسی برای مدلینگ است را ببینید که نشان می دهد بد مدل است و برخی از کارهای مدلینگ را بلد نیست هم می خواهد مدل باشد هم رفتار سنگینی داشته باشد.

نیکی کریمی بد مدل است ، هر روز جوانتر از دیروز !

نیکی کریمی متولد پاییز 1350 است. نیکی کریمی بازیگر و فیلم ساز ایرانی است. نیکی کریمی یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم های مهمی نقش آفرینی نموده است. در سال 1372، نیکی کریمی پیروز به دریافت جایزه صدف نقره ای برترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین برای فیلم سارا (1371) شد. نیکی کریمی بازیگر زن مشهور سینما که محبوبیت زیادی در میان مردم دارد را در حال مدلینگ و عکاسی برای مدلینگ در زیر مشاهده نمایید.

نیکی کریمی این روزها درگیر ساخت فیلم جدیدش است که به تازگی توانسته مجوز ساخت آن را دریافت کند. او اخیرا بیشتر در پی فیلم سازی رفته تا بازیگری و ظاهرا قرار است همین دست فرمان را ادامه دهد ! نیکی کریمی که آخرین فیلمش آتابای هنوز اکران نشده، یک هفته قبل برای تهیه نمایندگی فیلم هم ملاقات به کارگردانی محمدمهدی نوروزیان پروانه ساخت گرفته است.

انتقاد جنجالی نیکی کریمی از مردم

نیکی کریمی در یک مصاحبه جنجالی خطاب به مردم گفت که مردم مشکل فرهنگی دارند و اینکه پیرامون هنرمندان و سلبریتی ها حاشیه های زیادی است دلیلش فقر فرهنگی مردم است که اگر مردم با فرهنگ بودند این اتفاقات نمی افتاد. نیکی کریمی میانه خوبی با فضای مجازی و اینستاگرام ندارد و با اینکه فالوورهای او میلیونی است. او در یک مصاحبه جنجالی دیگر درباره کالا بودن زن در ایران صحبت می نماید و می گوید خیلی ها می خواستند از زیبایی من در صنعت مدلینگ استفاده نمایند اما من به این سمت نرفتم. نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به جهان آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است. وی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را شروع کرد.

برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1325

به "نیکی کریمی بد مدل است ، هر روز جوانتر از دیروز !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکی کریمی بد مدل است ، هر روز جوانتر از دیروز !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید