هاجسون: برابر هر کسی که بخواهد تعهد رونی را زیر سؤال ببرد می ایستم

به گزارش بازی ناتمام، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی انگلیس با تمجید از کاپیتان تیم خود تأکید کرد به ندرت پیش آمده است که به او مستقیماً بگوید از بازی اش ناراضی است.

هاجسون: برابر هر کسی که بخواهد تعهد رونی را زیر سؤال ببرد می ایستم

به گزارش خبرنگاران، در آستانه سه رقمی شدن شمار بازی های ملی وین رونی در سه شیر، سرمربی این تیم روی هاجسون به تحسین کاپیتان تیم خود پرداخت و انگیزه و تلاش های او برای کمک به کشورش را ستود.

رونی با حضور در بازی بعدی تیم ملی انگلیس در مرحله انتخابی یورو 2016 که برابر اسلوونی خواهد بود، به نهمین بازیکنی تبدیل می شود که شمار بازی هایش برای سه شیر به مرز 100 می رسد.

مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد که بعد از جام جهانی 2014 و بازنشستگی استیون جرارد، بازوبند کاپیتانی تیم ملی انگلیس را هم به بازوی خود می بندد، در حالی در آستانه پیوستن به باشگاه 100 تایی ها واقع شده است که در این اواخر از او انتقاداتی به خاطر عملکردش در ترکیب تیم ملی انگلیس اجرا شده است.

با این حال روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس مهاجم 29 ساله اش را تنها و تنها شایسته تمجید می داند و معتقد است که او از زمان تحویل دریافت بازوبند کاپیتانی سه شیر تا حد زیادی پیشرفت کرده است.

هاجسون گفت: به نظر من از زمانی که رونی کاپیتان تیم ما شده است، حتی گام بلندتری در جهت پیشرفت برداشته است، چه در منچستریونایتد و چه در تیم ملی انگلیس. او واقعاً با جدیتی فراوان مسئولیت کاپیتانی تیم ملی انگلیس را پذیرفته است. رونی درباره این مسئولیت با استیون جرارد زیاد صحبت کرده است.

هاجسون افزود: رونی زمانی زیادی را در کنار بازیکنان جوان تیم ما می گذراند. در عین حال رابطه او با تمام بازیکنان بسیار خوب است. اگر چیزی باشد که او فکر کند لازم است آن را با من درمیان بگذارد، حتماً مرا مطلع می کند. او هر بار که به میدان می رود، کارش را به خوبی انجام می دهد. حتی زمانی که تیم خوب بازی نمی کند او می تواند بازی خودش را انجام دهد و به ندرت پیش می آید که من در چشمانش نگاه کنم و بگویم تو این بار به اندازه کافی برای تیم زحمت نکشیدی.

سرمربی سه شیر در سرانجام شرح داد: من برابر هر کسی که بخواهد تلاش و کارهای رونی برای تیم ملی انگلیس را زیر سؤال ببرد، می ایستم. کسانی که بازی او را به دقت تماشا کنند خواهند دانست که او چه کارهایی برای ما انجام می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 172

به "هاجسون: برابر هر کسی که بخواهد تعهد رونی را زیر سؤال ببرد می ایستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاجسون: برابر هر کسی که بخواهد تعهد رونی را زیر سؤال ببرد می ایستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید