هدفم کسب خوش رنگ ترین مدال بازی های آسیایی است، نباید از کوراش غافل شد

به گزارش بازی ناتمام، دارنده پنج مدال طلای دنیا گفت: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت ویژه تری از ما داشته باشند تا ووشو بتواند در چین خوش بدرخشد. نباید غافل شد کوراش هم به تازگی به رشته ما اضافه شده و می طلبد از رشته های مدال آور حمایت صددرصدی و کنار آن نیز شرایط بهتری در اردو ها به وجود بیاید تا تمام این مسائل به این منجر گردد که در هانگژو برترین نتیجه را بگیریم.

هدفم کسب خوش رنگ ترین مدال بازی های آسیایی است، نباید از کوراش غافل شد

محسن سیفی در تبادل نظر با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط تمرینات تیم ساندا پیش از حضور در بازی های آسیایی گفت: خداراشکر در روز دوم آغاز اردوی دوم تیم ملی هستیم و همه چیز خوب است به طوری که تمام بچه ها یک دل و هماهنگ کار را پیش می بریم. تمرینات خوب و شکل روتین خودش پیش می رود تا به ته داستان که موفقیت در هانگژواست برسیم. می خواهیم هم در این مسابقات و هم در مسابقات قهرمانی دنیا رجحانن نتیجه را بگیریم.

وی درباره شرایط بدنی خودش گفت: خود من حتی در روز هایی که اردوی تیم ملی تعطیل است باز هم به صورت شخصی تمریناتم را پیش می برم و از آمادگی مناسبی هم برخوردارم. البته شرایط اردو با تمرین شخصی زمین تا آسمان فرق دارد و قطعأ کوشش خواهم کرد تا پیش از آغاز المپیک آسیایی به صد درصد آمادگی دست پیدا کنم تا در آنجا با فرم خوب به مصاف حریفانم بروم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی با اشاره به حضورش در بازی سوم سازمان بریو عنوان نمود: روز سی ام خرداد باید به بحرین بروم تا بازی سومم را در بحرین مقابل حریف مصری خودم برگزار کنم و پس از آن روز سوم تیرماه دوباره باید به تمرینات بازگردم. از مسئولان فدراسیون و کادرفنی کمال تشکر و قدردانی را دارم که اجازه دادند برای این مسابقه بروم. بالاخره نزدیک به چهار ماه تا آغاز هانگژو زمان در پیش است و می تواند یک پیش زمینه خوبی برای آمادگی من باشد. من تا به الان با لطف خدا توانستم دو بازی را ببرم و اگر در این ملاقات هم به رجحان برسم فاصله چندانی با دریافت کمربند قهرمانی ندارم و باید در مسابقه چهارم یا پنجم برای کسب این عنوان کوشش کنم.

قهرمان سال 2019 دنیا درباره اینکه آیا شکل حمایت ها از سانداکاران راضی کننده است یا خیر، توضیح داد: خوشبختانه رسیدگی ها همواره به نسبت برگزاری اردو های تیم ملی به واسطه مدیریت خوبی که در زمان فعلی فدراسیون و حتی قبل تر از آن در زمان علی نژاد بود خوب است، چون عزیزان تمام فکرشان این بوده تا برای ما شرایط خوبی مهیا گردد. خداراشکر هم سال جاری شرایط خوب دنبال می گردد و امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت ویژه تری از ما داشته باشند تا ووشو بتواند در چین خوش بدرخشد. نباید غافل شد کوراش هم به تازگی به رشته ما اضافه شده و می طلبد از رشته های مدال آور حمایت صددرصدی و کنار آن نیز شرایط بهتری در اردو ها به وجود بیاید تا تمام این مسائل به این منجر گردد که در هانگژو رجحانن نتیجه را بگیریم.

دارنده پنج مدال طلای دنیا در سرانجام با اشاره به اینکه تنها هدفش رسیدن به مدال طلا در هانگژو است، بیان نمود: به عنوان ورزشکار در خدمت تیم ملی هستم و تمام هدفم کسب خوش رنگ ترین مدال بازی های آسیایی پیش رو است و جز این نیز به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم. از همه چیز زده ام و فقط می خواهم این اتفاق بیافتد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1745

به "هدفم کسب خوش رنگ ترین مدال بازی های آسیایی است، نباید از کوراش غافل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفم کسب خوش رنگ ترین مدال بازی های آسیایی است، نباید از کوراش غافل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید