هر صاحب کسب و کاری باید این نکات را بداند!

به گزارش بازی ناتمام، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مدیریت یک کسب و کار یا برند را بر عهده دارید، ضروری است یک سری نکات را در این باره بدانید. در این شرایط جامعه قطعا رقابت های موجود در بازار کار بسیار تنگاتنگ است و افراد حرفه ای و روش های هوشمندانه ای را برای پیروزی می طلبد. در این مطلب قصد داریم شما را با لزوم استفاده از کارت ویزیت و کاتالوگ آشنا نماییم پس در ادامه همراه ما باشید.

هر صاحب کسب و کاری باید این نکات را بداند!

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مدیریت یک کسب و کار یا برند را بر عهده دارید، ضروری است یک سری نکات را در این باره بدانید.

در این شرایط جامعه قطعا رقابت های موجود در بازار کار بسیار تنگاتنگ است و افراد حرفه ای و روش های هوشمندانه ای را برای پیروزی می طلبد.

در این مطلب قصد داریم شما را با لزوم استفاده از کارت ویزیت و کاتالوگ آشنا نماییم پس در ادامه همراه ما باشید.

چاپ کارت ویزیت را نباید فراموش کنید

وقتی برای اولین بار با آن دسته از مشتریان آینده نگر یا همکاران تجاری خود پای دیدار می روید، ضروری است صمیمیت و تاثیرگذاری فوق العاده قوی و عمیقی را ایجاد نمایید. یکی از روش های تاثیر گذار در این باره چاپ کارت ویزیت و استفاده از آن است. شاید با خود بگویید که با همه گیر شدن فعالیت در فضای مجازی و استفاده بی رویه از ابزارهای دیجیتال دیگر کسی کارت ویزیت را جدی نمی گیرد!

ولی ضروری است بداند که در این باره شما سخت در اشتباه هستید. روی کار آمدن چاپ کارت ویزیت و استفاده از آن به قرن 17 تعلق دارد ولی هنوزم که هنوز است، این روش صندلی پرنفوذ خود را در بازار کار حفظ نموده است.

ضروری است بدانید که داشتن یک کارت ویزیت اختصاصی و مربوط به کسب و کار شما باعث می گردد که اخلاق حرفه ای شما در بازار رقابتی کسب و کارتان کاملا منعکس گردد. همچنین در ایده آل ترین حالت ممکن استفاده از یک طرح خلاقانه در فرایند طراحی و چاپ کارت ویزیت برند شما باعث می گردد که تا مدت های طولانی در ذهن افراد ماندگار شوید. در آخر ضروری است بدانید که استفاده از لوگو و طرح رسمی شرکت شما در طراحی کارت ویزیت باعث می گردد که به سادگی کارت ویزیت برندتان به عنوان یکی از اجناس مخصوص شرکت قابل شناسایی باشد.

یکی از محبوب ترین روش های چاپ برای کارت ویزیت، چاپ کارت ویزیت کلاسیک و دو رو است که این چاپ معمولا باید در فرمت افقی اجرا گردد. البته قرار نیست که همه از این روش استفاده نمایند! شما حتی می توانید ایده هایی منحصر به فرد برای کارت ویزیت خود داشته باشید و حتی آن را به حالت تاشو ، فرمت عمودی و ... طراحی نمایید.

ضروری است با در نظر دریافت جامعه هدف خود و تاثیری که در نظر دارید با مشاهده کارت در مخاطبان خود ببینید، این کارت را طراحی نمایید.

در فرایند کسب و کار خود چاپ کاتالوگ را از قلم نیندازید

یکی از بهترین و تاثیرگذار ترین روش های تبیلغاتی امروزه می تواند همین روش چاپ کاتالوگ باشد چرا که این روش می تواند به سادگی اطلاعات مفیدی از خدمات یا محصولات شما به مخاطبانتان ارائه دهد. نحوه دریافت منحصر به فرد کاتالوگ باعث می گردد که بر خلاف دیگر روش های بازاریابی، کاتالوگ ها به صورت خواسته و ناخواسته در اختیار مشتریان شما و دیگر افراد قرار بگیرد. گاهی این دریافت ناخواسته کاتالوگ در نهایت به خرید نیز منجر خواهد شد.

این موضوع را در نظر داشته باشید که صحافی کاتالوگ کسب و کار یا برند شما به تعداد صفحات آن کاتالوگ بستگی دارد. ضروری است در نظر داشته باشید که به عنوان مثال نمی توان برای یک کاتالوگ با 300 برگه از منگنه برای اتصال صفحات استفاده کنیم در حالی که صحافی چنین کاتالوگی با تعداد صفحات بالا توسط چسب گرم بسیار مناسب است. مدل صحافی کاتالوگ ها نیز به عوامل مختلفی بیش از تعداد صفحات آن بستگی دارد پس ضروری است که فرایند طراحی و چاپ کاتالوگ خود را به یک مجموعه حرفه ای باتجربه بسپارید!

گاهی می توانید با استفاده از روش های مختلفی باعث جلب مشتری شوید، به عنوان مثال نشر مطالب مفیدی در رابطه با محصولات یا خدماتتان در کاتلوگ مخصوص به شما باعث می گردد که مشتری این اطلاعات مفید را از کاتالوگ دریافت کند و حتی آن را در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهد!

طراحی یک استراتژی مناسب برای چاپ کاتالوگ را بهتر است که به یک مجموعه حرفه ای بسپارید، به عنوان مثال روتاپرینت با نیروهای مجرب و خلاق خود می تواند شما را در این فرایند همراهی نماید. همچنین برای انجام فرایند چاپ کارت ویزیت خود نیز می توانید روی ایده های نو و فکرهای خلاق این گروه حساب نمایید. با یک انتخاب درست بازار را در دست بگیرید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 826

به "هر صاحب کسب و کاری باید این نکات را بداند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر صاحب کسب و کاری باید این نکات را بداند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید