همبستگی اجتماعی مهمترین دستاورد جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی است

به گزارش بازی ناتمام، ایرنا/ براساس سخنان قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور، همبستگی اجتماعی مهمترین دستاورد جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی است.

همبستگی اجتماعی مهمترین دستاورد جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی است

ششمین جلسه اعضای شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی به ریاست علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی به منظور آسیب شناسی جشنواره در محل دفتر معاونت میراث فرهنگی برگزار گردید.

دارابی در این نشست گفت: جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی، حال مردم استان قزوین و اهالی هنر، رسانه، مطبوعات و میراث فرهنگی را خوب کرد. شادی، نشاط، همبستگی اجتماعی از مهمترین دستاوردهای این جشنواره است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری این جشنواره در انسجام ملی و توزیع جغرافیایی، آن را الگویی برای سایر استانها مطرح نمود و اضافه کرد: به واسطه برگزاری جشنواره بین استانها همبستگی بالایی ایجاد شد.

قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی درباره دلایل برگزاری جشنواره در استانها اعلام کرد: جشنواره سبب می گردد که عدالت رسانه ای شکل گیرد. هر امر مهمی صرفاً در تهران نباشد و استانهای دیگر هم از این امکان برای دیده شدن و معرفی شدن بهره مند شوند.

دارابی با قدردانی از استاندار قزوین اضافه کرد: اتحاد، هماهنگی و توجه را در حد اعلاء در استان قزوین شاهد بودیم.

وی با اشاره به اهمیت تجلیل از مشاهیر و مفاخر استان گفت: برگزاری جشنواره در هر استان فرصتی بی بدیل برای میزبانی جشنواره است که برای هفته ها در صدر رسانه ها جای می گیرد. بنابراین، انتها کار جشنواره شروع کار آن در استان است.

قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی بعلاوه بر شروع به کار شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی برای برگزاری سومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی از زمستان سال جاری تاکید نمود.

استاندار قزوین با تشکر از وزارت میراث فرهنگی و اعضای شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی برای انتخاب این استان به عنوان میزبان گفت: برگزاری این جشنواره موجب ارتقای ظرفیت شناختی قزوین شد و به معرفی و شناساندن ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و میراثی استان در سطح ملی یاری شایانی کرد.

محمد مهدی اعلایی با بیان اینکه برگزاری جشنواره، فضای شهری قزوین را تحت تأثیر قرار داد، بر این موضوع که نباید ظرفیت ایجاد شده رها گردد تاکید و پیشنهاد کرد در دوره های آینده جشنواره به صورت استانی در استانهای میزبان ادوار پیشین برگزار گردد.

بعلاوه اعضای شورای سیاستگذاری دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی ضمن ارائه رویکردها خود بر تاثیرگذاری این رویداد و اهمیت ادامه دار بودن آن و استفاده از ظرفیت ایجاد شده تاکید نمودند.

دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی به وسیله وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی از هشتم تا دهم آذر سال جاری در قزوین برگزار گردید.

منبع: همگردی
انتشار: 14 آذر 1402 بروزرسانی: 14 آذر 1402 گردآورنده: halfgame.ir شناسه مطلب: 1787

به "همبستگی اجتماعی مهمترین دستاورد جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همبستگی اجتماعی مهمترین دستاورد جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید